Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Фахівці Полтавського обласного центру зайнятості навчалися кейс-менеджменту

Термін «кейс-менеджмент» поступово входить у вжиток працівників соціальної сфери. Це процес, який поєднує оцінку, планування, допомогу і підтримку в одержанні послуг, що відповідають потребам, пошуку всіх ресурсів для отримання конкретних результатів.

Цьому сучасному методу навчалися фахівці філій Полтавського обласного центру зайнятості та представники об’єднаних територіальних громад Полтавського району. Дводенний тренінг «Основи кейс-менеджменту. Оцінка потреб клієнта» 30 – 31 січня 2019 року проведений тренерами громадської організації «Центр освіти дорослих Полтавщини» у співпраці з обласним центром зайнятості за підтримки німецького Товариства міжнародного співробітництва (GIZ) у рамках реалізації проекту «Інноваційна модель інтеграції послуг з навчання, перекваліфікації та соціальної підтримки у Полтавській області», повідомили у Полтавському обласному центрі зайнятості.

Тренерами виступили Надія Тимошенко, експерт громадської організації «Інститут аналітики і адвокації», благодійної організації «Світло Надії» та Сергій Жук, експерт БО «Світло Надії» та представник громадської організації «Центр освіти дорослих Полтавщини» Інна Пахомова.

Тамара Сохацька, заступник директора – начальник відділу організації рекрутингу та партнерства Полтавського обласного центру зайнятості зазначила, що зараз ми вчимося бути кейс – менеджерами для того, щоб інтегрувати соціально вразливі категорії людей, допомогти їм вирішити проблеми з працевлаштуванням.

Тренери ознайомили учасників з основними поняттями та ключовими етапами процесу кейс-менеджменту, взаємодії надавача й одержувача соціальних послуг. Надали інформацію про практичні кроки запровадження цього метода у роботі з представниками груп ризику. Навчили присутніх визначати основні завдання кейс-менеджера в ході супроводу клієнта на всіх етапах системи надання допомоги та сформували практичні навички ведення складних випадків з врахуванням вербальних та невербальних методів комунікації.

Зокрема, для сфери зайнятості кейс-менеджер – це соціальний працівник, який здійснює оцінку ситуації, потреб безробітного та координує дії інших фахівців. У результаті людина отримує соціальні послуги і активізується до ефективного пошуку роботи.

«Навчатись завжди корисно. Якщо люди професіонали, у них є чому навчитись, взяти щось для себе. Я працюю з людьми, на прийомі, клієнти бувають різні і дуже важливо знайти з ними спільну мову» – поділилася враженнями учасниця тренінгу, провідний фахівець з питань зайнятості Великобагачанської районної філії Полтавського обласного центру зайнятості Тетяна Даценко.

Тренінг пройшов дуже цікаво і змістовно. Позитивні враження, які учасники отримали під час проведення інтерактивних та динамічних вправ, сприяли спільній, активній та змістовній роботі групи.