Ви тут:
Суспільство 

Apple потрапила до гучного скандалу

Видання TechCrunch опублікувало результати власного розслідування, яке зазначає, що безліч популярних додатків для iPhone користуються послугами сторонньої аналітичної компанії для несанкціонованого збору особистих даних користувачів.

Як повідомляє ITC.ua, ситуація, по суті, один в один з Facebook і Cambridge Analytica. Цього разу в ролі Cambridge Analytica – якась Glassbox, яка і розробила для клієнтів відповідний аналітичний інструмент. Справедливості заради, Apple з Glassbox не співпрацює, з нею працювали інші компанії, серед яких ритейлер Abercrombie & Fitch і Hollister, популярний сервіс бронювання готелів Hotels.com, авіакомпанії Air Canada і Singapore Airlines, а також Expedia, творці популярного додатка для подорожей.

Всі перераховані вище компанії і інші менш відомі впровадили в свої додатки розробку Glassbox, яка дозволяла відслідковувати кожне взаємодія користувача з сенсорним екраном смартфона (тобто, стежила за жестами), а також, увагу, робити скріншоти з особистою інформацією, включаючи дані паспортів і номера банківських карт.