Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Впродовж минулого року до Головного управління ДФС у Полтавській області надійшло близько 300 звернень від громадян

А саме, як повідомили в управлінні обслуговування платників ГУ ДФС у Полтавській області, за 12 місяців 2018 року до Головного управління ДФС в області надійшло 260 письмових звернень громадян. Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня – грудня 2018 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Громадяни зверталися до ГУ ДФС у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (119, або 45,8%), питань праці і заробітної плати (28, або 10,8%), податку на доходи фізичних осіб (25, або 9,6%), інформування про ухилення від сплати податків (21, або 8,1%), реєстрації та обліку платників податків (10, або 3,8%). На всі звернення були надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Скарг та повторних звернень до ГУ ДФС у Полтавській області від громадян в січні – грудні 2018 року не надходило, як і за відповідний період 2017 року.

Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зауважити, що 28 (8,9%) звернень надійшло від колишніх працівників, 11 (3,5%) – від пенсіонерів, 5 (1,6%) – від робітників, по 2 (по 0,6%) – від держслужбовців та підприємців, в 268 зверненнях соціальний стан заявника не вказувався (84,8 % загальної кількості звернень).

У 2018 році було здійснено 19 прийомів керівництвом ГУ ДФС в області. З них: 4 прийоми громадян – начальником Головного управління, 5 прийомів – його заступниками, 4 – начальниками управлінь на правах відокремлених підрозділів та 6 – заступниками начальників управлінь на правах відокремлених підрозділів. Основні питання, що порушувалися на особистих прийомах: єдиний соціальний внесок – 4 (21%), контрольно-перевірочна робота – 3 (15,8%), податок на доходи фізичних осіб, реєстрація та облік платників податків, місцеві податки – по 2 (по 10,5%).