Ви тут:
Прес-релізи Суспільство 

Українці стали частіше купувати авто: що купували в мережі у 2018 за даними OLX

Середній дохід інтернет-покупця в цьому році склав 5 160 грн, а середній чек його придбань дорівнював 1 820 грн. При цьому тільки 3 з 4 онлайн-споживачів працюють – показали результати опитування GfK. Згідно аналітиці OLX, у мережі на 24% частіше стали купувати авто. Що ще жителі країни замовляли в інтернеті у 2018 і скільки витрачали – дослідження.

За рік кількість українців, що регулярно користуються інтернетом, збільшилася більш, ніж на мільйон. А купувати щось в мережі стали ще приблизно 500 000 людей – показало жовтневе дослідження GfK. Таким чином, зараз українська аудиторія онлайн-шопперов – це майже 7 мільйонів чоловік.

Нагадаємо, що дослідження GfK проводиться методом онлайн-опитування інтернет-користувачів по всій країні у віці від 16 років і старше. Вибірка в кожній хвилі становить близько 1000 інтернет-користувачів.

Що українці купували в мережі

Серед товарів, які купували найбільше, є техніка й одяг – їх здобувають 47% інтернет-шопперов. Це підтверджують і дані OLX. Классифайд вже який рік стабільно залишається лідером у сегменті інтернет-аукціонів і сервісів оголошень. У трійці категорій-лідерів на платформі найбільше угод відбулося в розділі дитячих товарів, електроніки та одягу.

Аналітики онлайн-сервісу також повідомляють – у порівнянні з минулим роком в 2018 на 24% зросли продажі транспортних засобів. Всього ж за рік на OLX товари придбали у 7 000 000 продавців. А середній чек склав 1 820 грн. У 2017 сума становила майже на 200 грн менше – 1 627 грн.

Найчастіше заходили з Android-пристроїв

Майданчик оприлюднив й інші цікаві дані. За 2018 рік відвідали 26 млн унікальних відвідувачів, тобто на OLX був майже кожен другий українець. А в цілому, з минулого року відвідуваність зросла на 13%.

При цьому 60% використовували телефон і тільки 40% заходили на ресурс з комп’ютера. Мобільна аудиторія магазинів продовжує зростати з кожним роком. Згідно GfK, в минулому жовтні смартфони використовували 84,5% інтернет-покупців, в цьому – вже майже 90%. На OLX тенденції ті ж самі – в 2018 з мобільних пристроїв заходило 15 млн осіб, що на 15% більше, ніж в 2017 році.

Переглядали товари на майданчику як з мобільної версії, так і за допомогою додатку olx.ua. У порівнянні з 2017 ним стали користуватися на 14% більше людей. Що в минулому, що в цьому році частіше заходили з пристроїв на Android. Співвідношення у грудні 2018 було наступним: Android 78% – iOS 22%.

5 000 товарів в день

За час існування опції для безпечних угод OLX Доставка було понад 2 000 000 відправлень – стверджує аналітична служба. А з початку існування послуги кожен день покупцям приходило більше 5 000 товарів по всій Україні. Найбільше замовлень приходило до Києва – 160 000 угод. Майже в три рази менше угод з доставкою прийшлося на харків’ян, одеситів і дніпрян.

Суми за рік теж досить значні. Якщо у 2017 вартість всіх угод дорівнювала майже 500 000 000 грн, у 2018 вона подвоїлася. Те ж відбулося і з середнім чеком на доставку, зараз це 850 грн.

Як виглядає онлайн-споживач

Портрет інтернет-споживача майже не змінився. Нагадаємо, що активний клієнт торгових онлайн-майданчиків – це частіше людина з повною вищою освітою у віці 26 – 35 років. Що стосується гендерної приналежності, чоловіків і жінок все також рівна кількість: 53% і 47% відповідно. Чверть інтернет-покупців не працює. А середній дохід працевлаштованої більшості за рік збільшився на 30% і склав 5 160 грн.