Ви тут:
Комуналка Полтавщина Суспільство 

Полтавські комунальники активно працювали у новорічну ніч

Відповідальні за ЖКГ подбали, щоб новорічна ніч у Полтаві минула спокійно.

31 грудня – 1 січня комунальні служби виконували свою роботу в черговому режимі. Про це повідомив заступник міського голови Олексій Чепурко, який особисто протягом свят контролює діяльність підприємств та організацій:

– Ми організували чергування в такому режимі, щоб ефективно ліквідовувати можливі проблеми. Працівники й транспорт були готові до аварійних виїздів. Я на робочому місці. Цілодобово працював відділ оперативного реагування «1580», тому комунальники мали цілісну картину того, що відбувалося в Полтаві святкової ночі. Всього на телефони «гарячої лінії» надійшло 13 звернень, всі вони були відразу ж узяті в роботу. В основному, це проблеми зі снігом та опаленням. Проте бувають ситуації, коли виїжджаємо й без заявки. Наприклад, випадок на Сінній 32а: у новорічну ніч диспетчери виявили різке зниження тиску у тепломережі – вірний знак того, що будинок залишився без тепла. Аварійна бригада, що прибула на місце, оперативно проблему вирішила.

Олексій Чепурко запевнив, що комунальні служби активно працюватимуть протягом усіх новорічно-різдвяних свят. Особливої ваги заступник міського голови надає регулярному вивезенню побутових відходів, яких суттєво побільшає в цей період – і в сміттєвих баках, і в місцях громадського користування. За потреби, машини КАТП-1628 ущільнять графік, збільшивши кількість виїздів. Про це повідомили у Полтавській міській раді.

– Прохання до полтавців, – звернувся Олексій Чепурко. – Не кидайте, будь ласка, сміття біля баків, адже в поєднанні зі снігом це створює додаткові труднощі для якісного прибирання.