Ви тут:
Освіта Суспільство 

Чим довше діти сидять над домашнім завданням, тим гірші результати мають, – вчені

Український центр оцінювання якості освіти провів перше моніторингове дослідження якості початкової освіти. Воно дозволило з’ясувати, чого навчилися у початковій школі діти, які не навчалися у НУШ і вивчали математику за старим Державним стандартом початкової освіти, повідомляє “Дзеркало тижня”.

Відповідно до результатів дослідження, ті учні, які не роблять домашні завдання з математики або витрачають на них більше години, мають нижчі середні бали сформованості математичної компетентності, ніж ті випускники початкової школи, які витрачають менше 30 хвилин або менше години на виконання домашнього завдання. 

Учні, із якими батьки робили домашнє завдання щодня, показали нижчі результати ніж ті, які виконували завдання самостійно.

“Це може бути зумовлено тим, що саме зі слабкими учнями батьки часто вимушені робити домашні завдання, оскільки діти не можуть самостійно їх виконувати, ─ йдеться у звіті дослідження. ─  Це припущення підтверджується і тим, що ті діти, які часто просили допомогти батьків розібратися з новою темою з математики, також мають нижчі бали”.