Комісія Полтавської обласної ради з питань ЖКГ, енергозбереження, будівництва, транспорту та зв’язку розглянула зміни до програми “Питна вода Полтавщини”
Питання про внесення змін до переліку об’єктів, на які будуть спрямовані кошти обласного бюджету, відповідно до Обласної програми «Питна вода Полтавщини» на 2011 – 2020 роки, у 2019 році, розглядали сьогодні на засіданні постійної комісії Полтавської обласної ради з питань ЖКГ, енергозбереження, будівництва, транспорту та зв’язку.
Як розповів голова Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та ЖКГ Полтавської ОДА Тимофій Голбан, внесення змін до програми обумовлено тим, що від органів місцевого самоврядування надійшли нові матеріали щодо необхідності будівництва свердловин та водогінних мереж.
“Ми пропонуємо депутатам внести зміни до відповідних програм “Питна вода Полтавщини” на 2019 рік. Загальна вартість програми 34 млн 284 грн. З них ми розглядаємо можливість фінансування з обласного бюджету 19 млн 492 тис. грн”, – сказав Тимофій Голбан.
У свою чергу депутат Полтавської обласної ради, член постійної комісії, Наталя Макаруша попросила працівників профільного департаменту провести ретельний аналіз наданих документів та перевірити фактичний стан ситуації.
“Це найважчий етап. Але треба проїхати по всіх населених пунктах та перевірити факт наявності свердловин”, – сказала вона.
У свою чергу Тимофій Голбан запевнив, що витрати бюджетних коштів ретельно контролюються як Департаментом, так і Казначеством.
“Цю інформацію ми обов’язково перевіримо. Контроль державних коштів є. Не варто розраховувати, що хтось колись побудує, а потім заднім числом їм проплатять. Казначейство не пропустить такі роботи. Державні кошти ретельно контролюються. Проплати будуть робитися на підставі актів виконаних робіт”, – наголосив голова Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та ЖКГ Полтавської ОДА.
Члени комісії взяли до відома зміни, внесені до Обласної програми «Питна вода Полтавщини», та підтримали дане питання щодо винесення його на сесію Полтавської обласної ради 21 грудня.