Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Електронні сервіси ДФС – реалії та перспективи

Електронний кабінет ДФС України є найпопулярнішим сервісом ДФС, забезпечує цілодобову електронну взаємодію з платниками податків: від надання інформації з загальнодоступних реєстрів до автоматичного заповнення електронних документів, у тому числі, податкової звітності, та отримання довідок про відсутність заборгованості.

Як повідомили в Головному управлінні ДФС у Полтавській області, за 1 секунду в ДФС приймається та обробляється близько 50 електронних документів, від 1,5 млн до 2 млн – в день. Послугами Електронного кабінету ДФС наразі скористались 9,5 млн платників з 80 країн світу. За останній рік Україна увійшла у ТОП-10 країн, які використовують електронний кабінет платника.

ДФС впроваджує всі необхідні електронні сервіси для зручності платників податків, захисту їх прав, забезпечення прозорість адміністрування податків і автоматизацію всіх процесів. Зручні, прості та зрозумілі електронні сервіси в результаті сприяють добровільності сплати податків та збільшенню доходів бюджету.  Крім того, діджиталізація скорочуює витрати служб на адміністрування», – зазначив Олександр Власов.

Украй важливим досягненням є запровадження електронної системи відшкодування ПДВ та блокування ризикових операцій. Завдяки електронізації процесу адміністрування ПДВ та практично повній ліквідації можливостей маніпуляцій з податковим кредитом надходження ПДВ зросли вдвічі.

Наприкінці вересня ДФС запрацювала тестова версія системи E-ЧЕК (E-Receipt), функціонал якої передбачає можливість використання суб’єктами господарювання у якості пристроїв, що здійснюють реєстрацію розрахункових операцій, смартфони, планшети, персональні комп’ютери.

Наразі у тестуванні системи E-Receipt беруть участь 130 суб’єктів господарювання.
Забезпечення чіткого контроль та фіскалізації процесів від переміщення імпортованого товару через кордон до його надходження кінцевому споживачу – спільне завдання ДФС та бізнес-спільноти.

Покупець, отримавши фіскальний чек, завдяки спеціальному пристрою або електронному додатку на мобільному телефоні, зможе звірити його з інформацією в центральному офісі ДФС та переконатися, що з цього товару сплачені податки.

Повноцінне впровадження системи E-Receipt надасть можливість проаналізувати обсяги ввезених на митну територію України товарів та об’єми їх фактичної реалізації, тобто замкнути весь ланцюг контролю за проходженням товарів – від кордону до споживача.
У найближчій перспективі ДФС планує запровадити автоматизовану систему контролю за обігом підакцизних товарів “Електронна акцизна марка”, яка дозволить посилити контроль за підакцизним товаром, унеможливить його тіньовий обіг та створить справедливі конкурентні умови для всіх учасників ринку.

Також до 2020 року планується в повному обсязі запустити і електронний аудит. Це дасть можливість виявляти переважну частину ризиків ще до перевірки, значно прискорить та спростить процедури аналізу даних, суттєво зменшить витрати робочого часу на проведення перевірки як посадових осіб, так і платників податків.