Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві працюють над розвитком музейної галузі

«Майбутнє минулого або музейна справа у ХХІ сторіччі. Позитивний імідж як запорука успіху музеїв». Саме таку тему протягом двох днів, 27 та 28 листопада, обговорюватимуть у Полтаві, повідомляє Полтавська міська рада.

27 листопада у Літературно-меморіальному музеї імені І. П. Котляревського розпочався воркшоп (практикум) для тих, хто має стосунок до туристичної галузі міста, зокрема, музеїв. Організаторами заходу виступили управління культури міськвиконкому спільно з КО «Інститут розвитку міста».

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Людмила Бойченко зазначила, що, оскільки Полтава має багату історію та великий туристичний потенціал, цю галузь необхідно розвивати якомога інтенсивніше. А відтак, необхідні і новітні підходи до цього питання:

– Полтава – дуже красиве місто, у нього дуже багата історична спадщина. І музейна справа – це саме той напрям, завдяки якому ми можемо поринути у давнину та збагатитися усім тим, що залишили нам пращури. Та життя не стоїть на місці і музейна справа має розвиватися, вона потребує нових форматів. Сподіваюсь, що за ці дні ми зможемо набути ті знання та навички, які дадуть нам можливість надавати якісні послуги в музейних закладах, популяризувати музейну справу та презентувати наше місто якнайкраще.

Оскільки одним із стратегічних цілей «Концепції інтегрованого розвитку м. Полтава 2030» є привабливий туристичний напрям, то і робота має проводитися відповідна. Важливим в цьому напрямі є об’єднання інтересів та бачення мешканців міста, влади та бізнесових структур, зазначив директор КО «Інститут розвитку міста» Юрій Левченко. Саме тому під час воршкопу працівникам музейних закладів презентували основні цілі «Концепції інтегрованого розвитку міста 2030».

Серед основних завдань воркшопу – презентувати новітні методи роботи музеїв. У форматі «робочої майстерні»/практикуму, усі учасники обговорюватимуть інноваційні шляхи екскурсійного обслуговування.

Основні питання розвитку музейної галузі для присутніх розкриватимуть сертифікований бізнес-тренер з питань ефективної комунікації та стратегічного маркетингу, кандидат історичних наук Вікторія Ловак та директор Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції Гідності, кандидат історичних наук, Заслужений діяч мистецтв України Ігор Пошивайло.

Окрім того, на усіх учасників воркшопу чекає поїздка до Національного історичного музею імені Д. Яворницького (м. Дніпро), де представники музейної галузі Полтави зможуть познайомитися з досвідом музею щодо застосування сучасних форм роботи.