Вчені висловили гіпотезу про ядро нашої планети

Фахівці з Австралійського університету заявили, що за допомогою новітньої унікальної методики вони змогли встановити, що ж насправді являє собою ядро нашої планети, повідомляє сайт “Діалоги”.

За їхніми словами, для дослідження вони використовували J-хвилі. З їхньою допомогою і було встановлено, що ядро ​​Землі – не що інше, як тверда капсула часу.

Світова наукова спільнота продовжує дискутувати на тему різних гіпотез, висунутих численними експертами щодо влаштування Землі. Більшість вчених дотримується найбільш поширеної точки зору, що ядро ​​планети являє собою якийсь сплав на основі нікелю та заліза, який знаходиться в аморфному стані. Однак також існує і версія, що Земля зсередини складається зі своєрідного конгломерату дорогоцінних металів.

Що стосується нового відкриття і нової версії, то поки геологи зі світовими іменами не поспішають коментувати відкриття австралійських колег, оскільки, з наукової точки зору ні підтвердити її, ні спростувати, наразі не видається можливим.

Крім того, не секрет, що для вчених розгадка того, з чого ж все-таки складається «начинка» нашої планети, лежить в тій же площині, що і пошук «Святого Грааля» дослідниками християнства. А це може означати, що версія австралійців всього лише ляже в перелік гіпотез і припущень на цю тему, яких і так чимало.