Ви тут:
Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

У “Полтававодоканалі” пояснили відсутність води 5-го жовтня

Представники комунального підприємства пояснили, чим було викликане обмеження водопостачання у деяких районах Полтави минулої суботи. Обговорили також питання перерахунку за послуги водопостачання мешканцям, в оселях яких не встановлені прилади обліку води.

Минулого тижня вийшли з ладу підряд три насосні агрегати на водозаборі «Полтававодоканалу». Саме це стало причиною масштабного аварійного відключення насосних станцій 3-го підйому. Це, в свою чергу, спричинило необхідність обмеження води у деяких районах міста, інформують у прес-службі КП ПОР “Полтававодоканал”.

Ремонт потребував тривалого часу, адже повиходили з ладу електродвигуни одразу кількох насосів. Ці двигуни потребували перемотування. Проблема в тому, що у нас залишилося недостатньо спеціальних дротів для перемотування, тому проводилося воно залишковими матеріалами”, – пояснив головний інженер «Полтававодоканалу» Євген Забишний.

Ще 4 роки тому дроти для перемотування електродвигунів закуплялися у Росії. Після 2014-го року закупка припинилася. До цього часу запаси мідних дротів майже вичерпалися, і це – велика проблема для підприємства, розповів Євген Забишний:

Зараз ми вирішуємо це питання. Намагаємося провести закупівлю з Молдови. Якщо все йтиме згідно плану, то маємо за тиждень-два отримати першу партію дротів”.

До ліквідації аварії були задіяні усі сили «Полтававодоканалу». Нині ситуація стабілізована. Планових відключень не планується, але ще протягом тижня-двох можливі перебої водопостачання у зв’язку з ремонтами та підготовкою до зими.

В осінній період вірогідність аварійних ситуацій зростає. Локально ми щодня ліквідовуємо незначні пошкодження мереж у різних частинах міста. Тому звертаюсь до полтавців: про всякий випадок тримайте ще кілька тиждень у запасі певну кількість технічної води”, – попередив Євген Забишний.

Телефонна лінія в диспетчерській службі під час аварій завжди перенавантажена. Саме тому не завжди вдається до неї додзвонитися, сказав головний інженер підприємства:

Тут велике значення має людський ресурс і апаратура, яка потребує оновлення. У нас усього 3-4 диспетчери працюють протягом зміни. І коли диспетчер спілкується з одним абонентом, інший додзвонитися не може. Поки що ми фізично не в змозі оперативно реагувати під час аварій на таку велику кількість дзвінків”, – пояснив Євген Забишний.

Обговорили на прес-конференції й питання перерахунків за водопостачання у зв’язку із ситуацією, що склалася минулого тижня. Це стосується абонентів, які не мають приладів обліку води.

Начальник служби обліку і реалізації «Полтававодоканалу» Любов Войтенко повідомила: двічі на місяць тривалістю до 6-ти годин можливі перерви у водопостачанні без перерахунку.

Звичайно, ми зробимо перерахунки нашим абонентам. Ми фіксуємо дати, час, місця, де відсутня вода. Все це робиться незалежно від скарг населення. Всі дані актуються, акти надходять до служби обліку і реалізації. Ці дані ми вносимо в розрахунки на наступний місяць”, – пояснила Любов Войтенко.

Заборгованість населення за цей рік нині становить 52 млн грн, розповіла Любов Войтенко. З початку року приріст заборгованості становить 30 млн грн.

Підприємству, на жаль, бракує коштів. Якби рівень заборгованості був меншим, то ми могли б більше грошей залучати на ремонти. Якби у підприємства не було проблем з фінансуванням, то більшості аварійних ситуацій вдалося б уникнути”, – зауважила Любов Войтенко.

Незважаючи на труднощі, з якими щодня стикається «Полтававодоканал», працівники підприємства роблять усе можливе, аби в оселях полтавців завжди була чиста і якісна вода.

Комунальники ще раз просять вибачення за ті незручності, які стаються під час аварій та просять віднестися з розумінням.