Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Студентів полтавського осередку УАЛ навчали працювати зі ЗМІ і просувати проекти в Facebook та Instagram

13 жовтня у полтавського осередку Української Академії Лідерства пройшов блок лекцій «Комунікаційний прорив». В його рамках 40 студентів з різних регіонів навчали писати прес-релізи, вести публічні та особисті сторінки в Facebook й Instagram.

Лекторами блоку для УАЛ-Полтава третій рік поспіль стали представники PR-агентства «Yoda Consult» Роман Повзик та Денис Старостін.

Українська Академія Лідерства — 10-місячна освітня програма для випускників шкіл від 16 до 18 років. Один з осередків розташований у Полтаві. Тут навчаються діти з 17 регіонів. В основі три елементи розвитку: фізичний, емоційний та інтелектуальний.

У вересні почалося навчання третього набору студентів. Протягом наступних місяців вони працюватимуть над різними проектами, використовуючи знання, які отримують на лекціях. Це різні ініціативи, починаючи із зустрічей з відомими особистостями і до фестивалів та ярмарок.

Організовуючи подібні заходи, студенти мають користуватися доступними медіамайданчиками. Тому лекції про комунікацію для них і проводять на початку навчального року.

Перша тема блоку — робота зі ЗМІ, тобто спілкування з місцевими журналістами та написання матеріалів про проекти для видань. Роман Повзик на прикладі статтей УАЛівців попереднього набору розповідав про структуру прес-релізу.

Друга лекція стосувалася Facebook, його алгоритмів та навичок, які повинна мати команда проекту. Спікер говорив, де шукати ідеї для сторінки, що потрібно знати перед її запуском та якого контенту варто уникати:

Будь-який проект, над яким працюєте, швидше за все, неунікальний. І є тисячі, якщо не десятки тисяч, подібних сторінок. Вивчайте їх, дивіться, що подобається аудиторії, і впроваджуйте це.

Одна з порад — навчитися працювати з програмами для дизайну та монтажу. А далі — «просто 100 разів зробити якийсь продукт».

Остання лекція блоку стосувалася роботи зі сторінкою в Instagram. Вона викликала найбільшу зацікавленість, оскільки ця соцмережа особливо популярна серед молоді.

Лектор Денис Старостін розповідав про оформлення інформації у профілі, чому краще підключити бізнес-акаунт та як користуватися хештегами, щоб збільшувати охоплення постів:

Думайте про емоції і розповідайте історії. На відміну від тексту для ЗМІ, тут не треба сухо подавати інформацію. Говоріть про себе, людей, які вас оточують, ваше минуле і мрії про майбутнє. Будьте щирими і аудиторія любитиме вас.

Наприкінці лекції студенти виконали практичне завдання: написати пост і зробили фотографію від імені відомих людей, які завітали до осередку: Петро Порошенко, Ілон Маск, Джекі Чан. Кожне зачитування вголос викликало сміх серед студентів, та їхніх менторів.

Софія Добряк