Ви тут:
Суспільство Цікавинки 

Стало відомо ім’я нового гендиректора Instagram

Крісло генерального директора Instagram зайняв віце-президент компанії з продукту Адам Моссері. Таку звістку оголосили засновники соціальної мережі Кевін Сістром і Майк Кригер, пише “Український інтерес”.

Вони розповіли, що Моссері починав кар’єру як дизайнер. У 2008 році він приєднався до команди Facebook: працював над мобільною версією мережі та її стрічкою новин.

Зліва направо: співзасновник Instagram Майк Крігер, новий керівник Адам Моссері, співзасновник Кевін Сістром. Фото: instagram-press.com
Зліва направо: співзасновник Instagram Майк Крігер, новий керівник Адам Моссері, співзасновник Кевін Сістром. Фото: instagram-press.com

Адам контролюватиме всі бізнес-питання компанії, підбере новий персонал та топ-менеджерів.

“Із лідерів компанії ми стаємо лише двома звичайними користувачами серед мільярду. Ми віримо, що Адам розвиватиме та вдосконалюватиме Instagram. Ми чекаємо на майбутнє продукту та мережі”, – написали його засновники.

Причина відставки

Засновники Instagram оголосили про відставку наприкінці вересня. Вони не розповіли чому, але не виключено, як припускають американські ЗМІ, що причиною цього стали “тертя” з керівництвом материнської компанії (із 2012 року мережею володіє Facebook).

Однак, за словами самого виконавчого директора Instagram Кевіна Сістрома, вони взяли перерву, щоб знову зосередитися на креативності.

“Зараз ми готові до нової глави в нашому житті. Щоб створити щось нове, нам потрібно зрозуміти, що нас надихає і зіставити це з тим, що потрібно світу. Ось цим ми і займемося”, – сказав Сістром.

Цукерберг побажав Сістрому і Кригеру “всього найкращого” й додав, що з нетерпінням чекатиме на нові плоди їхньої творчості.

Історія мережі

Випускники Стенфордського університету Сістром і Крігер заснували Instagram 2010 року в Сан-Франциско. Вони працювали над проектом Burbn (названий на честь улюбленого алкоголю Сістрома), який зміг би повторити успіх Foursquare, але водночас акцентувати увагу на фотографіях.

Однак Кевін Сістром мав пристрасть до фото і хотів якимось чином прикріпити їх до географічних точок. Джерелом візуального натхнення для хлопця став простий середньоформатний китайський фотоапарат Holga, який робив знімки з ретро-ефектом.

Завдяки тому, що в світі почався “айфоновий культ”, можна було створити сервіс нового зразка, яким люди користувалися б не за допомогою комп’ютера, а завдяки телефону з камерою. Так мислив Кевін Сістром, який почав придумувати фільтри для обробки фотографій.

Перші фільтри
Перші фільтри

6 жовтня 2010 року опівночі Сістром і Крігер виклали Instagram в App Store. Завдяки “сарафанному радіо” і унікальності застосунку, його активно почали завантажувати люди. Уже вранці про Instagram написали в ЗМІ, а охочих мати його стало набагато більше. Тому розробникам довелося працювати цілодобово, щоб тримати ситуацію і сервери під контролем.

Зміна логотипу Instagram
Зміна логотипу Instagram

Майже через рік після існування Instagram у ньому з’явилися хештеги. З їхньою допомогою користувачі почали знаходити однодумців по всьому світу, руйнуючи бар’єри комунікації.

Ще через рік нарешті отримали доступ до програми користувачі Android. Тільки за добу Instagram встановили понад мільйон разів.

Зараз кількість користувачів Instagram перевищує мільярд осіб. Завдяки молодій аудиторії фотосервісу Facebook зумів заповнити втрати, які понесла мережу від відтоку користувачів в Snapchat.