Ви тут:
Суспільство Цікавинки 

В Європі час перегляду YouTube на телевізорах зростає активніше, ніж на інших гаджетах

За словами менеджера YouTube щороку цей показник збільшується на 45 %.

Про це розповів директор з виробництва відеоплатформи YouTube Ніл Мохан (Neal Mohan), повідомляє MediaSapiens.

«Мобільні телефони не є найбільш швидкозростаючим сектором зараз. Таким сектором тепер стали великі екрани у ваших вітальнях або телевізори. Їх вмикають, щоб відкрити додаток YouTube, коли люди приходять з роботи додому. На сьогодні це близько 180 мільйонів годин перегляду [на день], а в ЄС це число зростає на 45 % рік за роком», — каже Мохан.

Це означає, що глядачі заміщують час, який вони раніше віддавали перегляду традиційного телебачення, дивлячись YouTube. Проте пан Мохан не вважає, що YouTube є конкурентом телебаченню.

«Незважаючи на вид техніки, мова йде про сам контент. І варто зазначити, що у цьому розрізі  традиційні кали завжди були частиною YouTube. Ми роками працюємо з каналами по всій Європі і розумні мовники розуміють, що платформа — це ще одна можливість досягти своєї аудиторії», — вважає він.

Джефф Блабер (Geoff Blaber), дослідник компанії CCS Insight, каже: «У Великобританії телеканали вбачають у YouTube конкурента, але вони не грають з ним на одному полі. YouTube не створює контент, як це роблять, приміром,  Netflix чи Amazon».