Ви тут:
Оголошення Полтавщина Суспільство 

“Укрпошта” розпочала передплатну кампанію на 2019 рік

З 1 вересня 2018 року об’єктами поштового зв’язку Полтавської філії ПАТ «Укрпошта» розпочато приймання передплати на періодичні друковані видання України за електронною версією каталогів, а з 14 вересня 2018 року – за друкованими Каталогами видань України «Преса поштою» на 2019 рік.

Приймання передплати здійснюється в операційних залах поштамтів, відділеннях поштового зв’язку та безпосередньо листоношами на доставних дільницях.

Передплатна кампанія на 2019 рік на вітчизняні видання проводиться за передплатними Каталогами у наступні терміни:

  • на видання загальнодержавної сфери розповсюдження до 15 грудня 2018 року;

  • на місцеві видання (обласні, міські та районні) – до 26 грудня 2018 року;

      • з поточних місяців 2019 року на видання, які включені до «Каталогу видань України « Преса поштою» на 2019 рік ( І півріччя) в місті Полтава, в інших населених пунктах Полтавської області – до 15 числа включно кожного місяця, що передує передплатному;

      • на видання, які включені до «Каталогу місцевих періодичних видань» Полтавської філії ПАТ «Укрпошта» на 2019 рік ( І півріччя) до 25 числа включно кожного місяця, що передує передплатному .

      • Андрій Рижов, директор Полтавської дирекції ПАТ “Укрпошта”

Під час передплатної кампанії на 2019 рік ПАТ «Укрпошта» організовує низку заходів та запрошує всіх взяти активну участь у них, зокрема:

1.Акція «Декада передплати». Оформити передплату на видання за акційною (зі знижкою) ціною можливо протягом десяти днів під час передплатної кампанії.

2.Акція «День передплатника». Взявши участь у цьому заході, представники редакцій (видавництв) мають змогу ознайомити споживачів і представників юридичних осіб із своїми виданнями, цікавими новинками та рубриками, які плануються розміщувати в наступних випусках видань.

3.Всеукраїнська акція з доброчинної передплати «Подаруй дитині світ читання!». Акція має на меті привернути увагу громадськості до проблем дітей-сиріт в Україні та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також надати вихованцям дитячих соціальних закладів можливість читати періодичні друковані видання дитячої та юнацької тематики.

4.Акція «Передплати пресу батькам». Під час передплатної кампанії споживачам пропонується оформити передплату своїм батькам і виявити у такий спосіб увагу та турботу до своїх близьких людей.

“Запрошуємо вас завітати до поштових відділень або звернутися до листоноші та оформити передплату на улюблені періодичні видання”, – закликають в “Укрпошті”.