Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У школах Лубенщини ввели посаду заступника з національно-патріотичного виховання

Учора, 20 вересня, на XXXI сесії сьогомого скликання Лубенської районної ради депутати проголосували за введення в середніх навчальних закладах району посади заступника директора з національно-патріотичного виховання. Тепер 0,5 ставки будуть у Березотіцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів, Новооріхівській ЗОШ І-ІІІ ступенів та опорних закладах: «Вовчицька ЗОШ І-ІІІ ступенів ‒ ліцей», «Калайдинцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів» та «Тарандинцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів».

Про це ОКІА “Новини Полтавщини” повідомив ініціатор рішення, депутат Лубенської районної ради, директор опорного навчального закладу «Калайдинцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Сергій Мисник.

“Це рішення депутатам далося не легно. Але все ж ми змогли набрати більшість голосів”, – зауважив Сергій Мисник.

Він також додав, що депутати Лубенської районної ради раніше, на 21-ї сесії сьомого скликання, затвердили районну програму національно-патріотичного виховання дітей на 2017-2020 роки. У межах її фінансування у 2018 році виділили 40 тис. грн на зміцнення матеріально-технічної бази кабінетів захисту Вітчизни та 15 тис. грн передбачили на проведення гри «Сокіл» («Джура»).

Посада заступника з національно-патріотичного виховання, переконаний Сергій Мисник, є вкрай важливою. Адже у школах Лубенщини традиційно проводяться військово-польові збори для учнів 11 класів із залученням учасників АТО. Також щорічно місцеві школярі долучаються до дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). А учні опорного закладу «Вовчицька ЗОШ І-ІІІ ступенів ‒ ліцей» беруть участь у обласних змаганнях «Петлюрівський вишкіл».

“Підготовка, проведення та участь у таких заходах потребують залучення педагогічних працівників різного профілю та напрямів роботи, громадських активістів, координації їхніх дій. Саме тому у школах велика необхідність введення посади заступника директора з національно-патріотичного виховання до штатного розпису», ‒ пояснив Сергій Мисник.

Перейти до вмісту