Ви тут:
Суспільство Україна 

Українська телевізійна асоціація розпочала розгляд правил на ринку телереклами

Минулого тижня відбулося засідання робочої групи з питань реклами в рамках “Української телевізійної асоціації”. Робочу групу очолив Голова правління “УТА” Микола Типусяк, повідомляє Еспресо.

До її складу увійшли представники телеканалів-засновників асоціації: Євген Вітошкін (Прямий), Ірина Марандич (Прямий), Олена Міщук (Прямий), Лада Соболь (Еспресо), Віра Єльчик (Сонце), Олексій Стрельцов (XSport), Світлана Яковенко (XSport), Аліме Абієва (ATR), Елеонора Бекірова (ATR).

Під час зустрічі учасники обговорили ситуацію на ринку продажів телевізійної реклами, обмінялись думками та домовились ініціювати процес створення рівних, конкуретних правил з продажу реклами.

Наступна зустріч робочої групи “Української телевізійної асоціації” відбудеться вже цього тижня. До роботи планують долучитися представники телеканалів “112”, “NewsOne” та “EU Music”.