У логотипах фастфудів використовують жовтий колір: чому саме його
Більшості достатньо 90 секунд, щоб прийняти рішення щодо покупки. Від 62% до 90% споживачів приймають це рішення, ґрунтуючись на привабливості кольору логотипу чи вивіски, повідомляє Еспресо.
McDonald’s, Subway, чи жовтий фон у логотипі Burger King – в усіх цих логотипах є жовтий колір. Він дає відчуття комфорту і надійності. Адже фастуд повинен бути саме таким – швидким, зручним і передбачуваним.
Крім того, жовтий асоціюється з благополуччям і теплотою і добре виділяється.
Добре поєднувати червоний і жовтий. Цю стратегію ще називають принципом “кетчупу і гірчиці”. Червоний викликає апетит і спонукає до імпульсивності, жовтий дарує відчуття задоволення і комфорту.
“Суть маркетингу в тому, щоб побудувати з людьми емоційний зв’язок; створити історію, яка відгукнеться в їх надії, мрії та побоюваннях. Кольору в цьому належить провідна роль. Усвідомлюємо ми чи ні, у кольорів є конотації, виходячи з яких ми виносимо моментальні судження”, – говорить консультант з маркетингу Ніккі Хесфорд.