Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Що робити, якщо рахунок “Полтаватеплоенерго” не надійшов на e-mail споживача

Щомісячна розсилка рахунків на оплату послуг «Полтаватеплоенерго» (https://bit.ly/2vxPDJM) відбувається з поштової скриньки abon@pte.poltava.ua.

Оскільки у підприємства десятки тисяч споживачів, то поштові онлайн-сервіси ставляться до таких масових розсилок з підозрою.

“Швидше за все, лист прийшов, але потрапив у папку «Спам». Щоб запобігти цьому у майбутньому, необхідно зробити підказку поштовому сервісу про важливість таких листів. Для цього зайдіть у папку «Спам» і позначте лист від підприємства як «не спам». А також додайте поштову адресу abon@pte.poltava.ua до своєї адресної книги. Надалі листи приходитимуть вам у «Вхідні» на електронну пошту без проблем”, – йдеться у повідомленні “Полтаватеплоенерго” на офіційній сторінці ув соцмережі.

Така ж проблема виникає і на етапі реєстрації користувача в сервісі «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/). Щоправда, для підтвердження реєстрації споживач отримує лист з іншої поштової адреси — abonreg@pte.poltava.ua.