Ви тут:
Суспільство Цікавинки 

Перегляд телевізора більше не приносить українцям радості – дослідження

Родина, діти та друзі – три головні складові української радості.

Саме вони лідирують у рейтингу всі останні 10 років. На це вказують дослідження Соціологічної групи Рейтинг. Крім того, 30% українців радість приносять подорожі, ще 30% – спілкування з природою, пише Українська правда. Життя.

29% опитаних українців зазначили, що їх радість залежить від грошей, 29% – від музики, 25% – від роботи, 24% – від домашніх тварин, 22% – від подарунків.

Кожному п’ятому українцю приносять радість відпустки або канікули, книжки, інтернет, перегляд телевізору, їжа, секс, а також порання по господарству та заняття спортом.

Кожному шостому – кіно, дні народження, молитва, шопінг.

Майже кожному десятому – театр, танці, пісні, перемоги улюбленої команди чи просте усамітнення.

Близько 5% приносять радість навчання та алкоголь, 1-2% – азартні ігри та легкі наркотики.

Тільки 1% українців зазначили, що їм нічого не приносить радість у житті.

Натомість за останні 10 років суттєво зменшилося число українців, які отримують радість від перегляду телевізору.

Так, ще у 2009-2011 роках перегляд телевізору стабільно потрапляв у першу п’ятірку рейтингу радості, тоді як сьогодні це середина другої десятки.

При цьому зросло незначно або не змінилося число тих, кому радість приносять гроші, робота, подарунки, інтернет, порання по господарству, кіно, молитва, перемоги улюбленої команди, шопінг.

Старші люди відчувають відносно більше радості лише від перегляду телевізору, порання по господарству та молитви.

Українцям середнього віку відносно більше радості приносять діти та робота.

Молоді – друзі,  гроші, музика, їжа, секс, спорт, кіно, шопінг, танці, навчання.

Зафіксовані також і гендерні різниці у сприйнятті радості.

Люди з вищими доходами відчувають відносно більше радості практично від всього, окрім, перегляду телевізору та домашнього господарства.

При цьому, діти приносять радість усім незалежно від рівня доходів респондентів.