Ви тут:
Суспільство Україна 

Майже 80% “джинси” в українських інтернет-ЗМІ у липні – проросійські, – Інститут масової інформації

У липні 80% “джинси” (прихованої реклами, поданої у вигляді новин, авторських текстів, аналітики тощо) в інтернеті, фактично, були проросійськими. Про це пише у Facebook директорка Інституту масової інформації, представниця “Репортерів без кордонів” в Україні Оксана Романюк, повідомляє сайт “Тексти”.

За даними ІМІ, найбільше матеріалів з ознаками замовності, що були розміщені в інтернет-ЗМІ, стосувалися УПЦ (МП) та нового члена партії “За життя” Віктора Медведчука. Загалом, на них припало 80% від загальної кількості “джинси”, що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ.

Загалом, у третьому кварталі 2018 року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в Інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі. Якщо в другому кварталі цей показник становив 68 матеріалів, то вже в третьому їх кількість зросла до 159 матеріалів за тиждень моніторингу в десяти інтернет-ЗМІ.