Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Кількість звернень громадян до Полтавської міськрдади зменшилася

Кількість звернень громадян за перше півріччя 2018 року зменшилася, порівняно з аналогічним періодом 2017 року.

Законодавство України забезпечує громадянам право звернутися до органів місцевого самоврядування із зауваженнями, скаргами, пропозиціями, заявою або ж клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів. 

Питання полтавців, що стосуються сім’ї, дітей, молоді, питання освіти та науки, діяльності органів місцевого самоврядування та багато інших вирішуються за допомогою інструменту звернень громадян.

Протягом першого півріччя 2018 року до виконавчого комітету надійшло 4701 звернення мешканців міста, за аналогічний період минулого року – 4825. З них, 4390 надійшли поштою та 311 були розглянуті під час особистих прийомів громадян міським головою та профільними заступниками. Про це повідомили у Полтавській міській раді.

Спеціалісти управління звернень громадян зазначають, що здебільшого полтавців хвилюють питання соціального захисту та житлово-комунального господарства.

Так, у першому півріччі 2018 року звернення до міської влади найчастіше стосувалися:

· соціального захисту — 2616 (за аналогічний період 2017 року — 2374);

· житлової політики — 796 (за аналогічний період 2017 року — 1059);

· комунального господарства — 634 (за аналогічний період 2017 року — 658);

· земельних відносин — 257 (за аналогічний період 2017 року — 291);

· транспорту та зв’язку — 133 (за аналогічний період 2017 року — 100);

· забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 69 (за аналогічний період 2017 року – 91);

· фінансової, податкової, митної політики — 64 (за аналогічний період 2017 року — 64);

· екології та природних ресурсів — 38 (за аналогічний період 2017 року — 47);

· охорони здоров’я — 25 (за аналогічний період 2017 року – 20);

· праці і заробітної плати — 19 (за аналогічний період 2017 року — 17).

Також, полтавці зверталися до міської влади з питаннями, що стосуються освіти та науки, державного будівництва та адміністративно-територіального устрою. Цікавилися діяльністю об’єднань громадян, а також діяльністю центральних органів влади та органів місцевого самоврядування.

Надходили до міськвиконкому і колективні звернення. Знаково, що, у порівнянні з першим півріччям 2017 року, їхня кількість суттєво зменшилася. Так, протягом першого півріччя 2018 року до виконкому надійшло 311 колективних звернень. Протягом першого півріччя 2017 року таких звернень було надіслано 391.

Порівняно з аналогічним періодом 2017 року збільшилась кількість повторних звернень. Якщо в першому півріччя 2017 року їх надійшло 44, то у 2018 — 57.

Найчастіше до міської влади звертаються соціально-вразливі категорії населення. Так, від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій отримано 649 звернень (у 2017 — 776), від інвалідів І, ІІ, ІІІ груп — 646 (у 2017 — 617), від ветеранів праці — 33 (у 2017 — 35), від дітей війни — 99 (у 2017 — 137), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС — 235 (у 2017 — 257), від одиноких матерів, матерів-героїнь, багатодітних сімей — 48 (у 2017 — 57). Ці звернення знаходяться на особливому контролі.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до міськвиконкому, 1409 — вирішені позитивно. 736 заявникам надано аргументовані роз’яснення щодо шляхів вирішення питання. 2446 звернень направлені на виконання відповідним службам, згідно з їхніми повноваженнями.

Дані про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету протягом першого півріччя 2018 року можна переглянути на сайті міської ради у розділі “Публічні звіти”.