Ви тут:
Медицина Суспільство Україна 

В Україні запрацює “гаряча лінія” для скарг на медичні послуги

З вересня цього року в Національній службі здоров’я України запрацює “гаряча лінія”.
Українці зможуть зателефонувати за відповідним номером та повідомити або про неякісну медичну допомогу на первинній ланці, або ж про відмову у допомозі, або про вимогу грошей за безоплатні послуги, пише 24tv.ua.
“Цей зворотний зв’язок буде реалізовуватися поступово. Перша частина – з вересня у вигляді “гарячої лінії” НСЗУ, де кожен споживач послуг зможе залишити інформацію про те, що його обслужили неналежним чином, або він не отримав послугу, чи у нього вимагали гроші. Зараз розробляється спеціальний механізм, і НСЗУ буде це перевіряти”, – наголосив голова НСЗУ Олег Петренко.

Також він додав, що у разі надання неякісної медичної допомоги, або ж у разі відмови в ній, Нацслужба здоров’я може розірвати договір з відповідним медичним закладом. Якщо кількість скарг щодо одного медзакладу буде великою, це стане приводом для НСЗУ перевірити як документації медзакладу, так й ініціювання роботи медико-експертної комісії МОЗ. Це відбуватиметься у випадку, якщо виявленні порушення стосуватимуться саме медичної допомоги.