Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Великих Сорочинцях вчилися “просувати” туристичні послуги

У Великих Сорочинцях на Миргородщині відбувся тренінг “Сучасні медіа як інструмент для просування туристичних послуг». Його влаштували представники Полтавської філії Суспільної служби України спільно з активом громади в рамках проекту «Місцевий розвиток – через освіту: Розширення можливостей освітніх майданчиків в двох громадах Миргородського району”, повідомили у ПФ ССУ.

Обговорювали, як зацікавити туристів відвідувати Великі Сорочинці не лише у відомі на всю країну ярмаркові дні; які ресурси залучити для успішної реалізації проекту та як зробити відвідини села для кожного, хто до нього завітає незабутніми. Адже Сорочинці – це, за словами присутніх, не лише ярмарок чи містичний Гоголь, а, насамперед, – люди, незрівнянні краєвиди, відчуття. В ході дискусії народжувалися слогани для подорожей Миргородщиною, говорили про брендування як один з важливих елементів успіху при просуванні туристичного продукту. Серед цікавих ідей, з’явилася і така: зобразити Великі Сорочинці у вигляді глобуса, який, як не крути, потрапиш у Сорочинці.