Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство 

У Полтаві голови ОТГ обговорювали удосконалення мережі освітніх закладів

У залі засідань вченої ради Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка  відбулося ІІІ розширене засідання навчально-консультативної робочої групи «Координаційна рада з підтримки та розвитку об’єднаних територіальних громад Полтавської області» з напрямку «Удосконалення мережі освітніх закладів». У ній взяли участь близько 30 голів ОТГ з усієї області.

“Ця координаційна рада створена з ініціативи голови ОДА для координуваня процесу реформ на місцях. Коли виикають питання, ми запрошуємо фахівців, даємо відповіді, – це діалог. Ми разом вибудовуємо реформовану систему освіти Полтавської області. Сьогодні нагальне питання – формування людського капіталу: як залучити дітей у вищі навчальні заклади, до ПТУ, і повернути їх потім як фахівців назад для праці у громадах”, – зазначає директор Департаменту осіти і науки Полтавської ОДА Олена Харченко.

Присутні переглянули відеопрезетацію ректора Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка Володимира Оніщенка про 200-літні освітні традиції ПНТУ.

Декан природничого факультету Полтавського національного педагогічного університету ім. В. Короленка  Марина Гриньова заторкнула тему підготовки вчителів. Згідно Закону про освіту вчителі можуть проходити  підвищення кваліфікації не лише в Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, а й у будь-якому іншому навчальному закладі. На базі Полтавського педуніверситету діє кафедра педмайстерності, яка є унікальною в плані досвіду фахівців для вчителів, що працюють в ОТГ.

Обговорили питання забезпечення початкової школи проекту “Нова українська школа” (НУШ). Йшлося про викристання державної субвенції,  виділеної на оснащення НУШ: придбання меблів, компютерної техніки, дидактичних матеріалів, створення відповідних навчальних зон – для вчителя, учнів, відпочинкової тощо – у кожному класі. 

Експерт з освіти Центрального офісу реформ Сергій Дятленко проаналізував умови успішої реалізації проекту “НУШ”на Полтавщині та хід освітньої реформи в Україні загалом.

Не обійшли увагою і питання позашкільної освіти як невід’ємної частини загальої середньої освіти, від якої залежить гармонійний розвиток особистості, та інклюзивної освіти. Так, з 1 вересня в кожній ОТГ мають бути створені умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.