Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Про стан організації роботи із зверненнями громадян у Полтавському обласному тервідділенні АМКУ за перше півріччя 2018 року

Статистичні дані за перше півріччя 2018 року, щодо кількості звернень громадян, надісланих поштою та поданих під час особистого прийому, порівняно з показниками за 2017 рік:

1.1. Кількість звернень громадян, що надійшли безпосередньо від:

  • Кабінету Міністрів України: – не надходило (2017 – не надходило);

  • інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств: – 41 звернення (2017 – 58 звернень);

  • апарату Комітету: – 40 звернень (2017 – 37 звернень);

  • громадян 51 звернення (2017 – 89 звернень);

  • кількість звернень, які не належить до компетенції органів Антимонопольного комітету України – 26 звернень (2017 –27 звернень);

  • кількість колективних звернень – 13 колективних звернень (2017 – 24 звернень).

  • загальна кількість громадян, які звернулися до тервідділення, з урахуванням колективних звернень – 583 громадянина (2017 – 232 громадянина);

1.2. Кількість повторних звернень:

Повторні звернення – 1 (2017 – 4 звернення).

2. Герої Соціалістичної праці, Герої України та інваліди Великої Вітчизняної війни до відділення у звітний період та у аналогічному періоді 2017 року – не звертались.

3. У 2018 році від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших пільгових категорій громадян до відділення надійшло 1 звернення (2017 році – 1).

4. За структурою звернень переважають заяви і скарги. Пропозиції за звітний період не поступали.

5. За місцем проживання переважають звернення громадян м. Полтави, прилеглих до нього сіл, та районних центрів області. Причиною звернення саме цієї категорії громадян є їх більш активна позиція у захисті своїх інтересів.

6. Всі працівники відділення попереджені про відповідальність за надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, розгляд звернень із порушенням строків, встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам та про необхідність приділяти особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються особи, які мають видатні заслуги, та громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Всі звернення розглядаються у встановлені законодавством строки. Скарги на дії працівників ТВ не надходило.

7. Графік прийому громадян, затверджений керівництвом територіального відділення, розміщений на інформаційному стенді та на суб-сайті відділення.

За звітний період на особистий прийом до територіального відділення звернулось, з урахуванням колективних звернень, 16 громадян, більшості з них надано роз’яснення з питань, які вони піднімали, окремим – запропоновано написати письмові заяви та подати відповідні документи.

8. У відділенні проводяться «прямі» телефонні лінії з питань контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції. Інформація про найбільш актуальні та резонансні питання висвітлюються на суб-сайті відділення та в ЗМІ.

9. Звернень про недоліки роботи органів Комітету в територіальне відділення не надходило.

10. За звітний період відсутні факти щодо неналежного розгляду звернень громадян, надання відповіді на звернення з порушенням встановлених законодавством строків. Працівники відділення не притягались до дисциплінарної відповідальності за неналежний розгляд звернень громадян.

11. Інформація про стан розгляду територіальним відділенням звернень громадян розглядається на загальних зборах колективу. Ведеться постійний контроль за дотриманням термінів розгляду звернень.

12. Розгляд звернень контролює керівництво відділення.

13. Заходи, вжиті відділенням за результатами розгляду заяв громадян, регулярно висвітлюються в місцевих засобах масової інформації, як повідомлення про діяльність територіального відділення.

14. Найбільша кількість звернень стосувалась надання житлово-комунальних послуг монополістами. Громадяни також звертались з приводу порядку встановлення засобів обліку води, газу та їх повірки, порядку встановлення та застосування оплати за житлово-комунальні послуги, їх неякісне надання або надання в неповному обсязі.

Основною причиною, яка спонукає громадян звертатись до територіального відділення, є недотримання законодавства суб’єктами господарювання, що надають житлово-комунальні послуги.

15. По змісту основні питання, що порушували громадяни у зверненнях, стосувались, зокрема:

-діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади;

-житлові;

-комунального господарства;

-соціального захисту;

-транспорту і зв’язку;

-інше.

До інших звернень, в основному, віднесені питання, які піднімали громадяни стосовно порядку розгляду звернень та справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, обставин, які враховуються при визначенні розмірів штрафів, оскарження справ ТВ в судах, тощо.