Ви тут:
Суспільство Україна 

Модернізація триває: Укрпошта оновила шосту частину свого автопарку

За час роботи поточної управлінської команди Укрпошта закупила та додала до парку 547 вантажних авто. Це становить шосту частину від усього автопарку компанії. Темпи оновлення є вищими, ніж протягом попередніх 10 років.
 
У 2017-2018 роках Укрпошта уклала контракти на придбання 547 автомобілів різної вантажопідйомності. Середній вік поштової автівки при цьому скоротився з 14 до 9 років.

Передовсім, оновлено парк на магістральних перевезеннях, від яких залежить надійність та швидкість поштової доставки по всій країні. Магістральний парк, в якому переважали МАЗи зі строком експлуатації 15-20 років та пробігом у понад 2 мільйони кілометрів, оновився cучасними 20-тонниками Iveco Stralis та автопотягами Scania.

На регіональні маршрути в обласних центрах вийшли 10-тонники Mercedes Benz Atego 1318. Частина цих автомобілів обладнана гідробортами для того, щоб працювати із габаритним вантажами та палетами.

Для кур’єрської доставки, виконання міських маршрутів та запуску проекту «Листоноші на авто» в сільській місцевості закуплено нові Citroen Jumper, Citroen Berlingo та Renault Dokker.

«Таке кардинальне оновлення автопарку дозволило Укрпошті запустити біля 10 нових магістральних маршрутів та значно пришвидшивши доставку. До цього ж, маємо суттєвий вплив на економічну ефективність, адже вивели з експлуатації застарілі транспортні засоби з зависокими нормами споживання та значними витратами на постійні ремонти. Завдяки осучасненню автопарку витрати в розрахунку на кілометр скорочуємо на 10-15%», – зазначає перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський. 

Компанія використовує різні моделі фінансування для такого масштабного оновлення автопарку – власні кошти та лізингові програми з партнерами. Усі закупівлі відбуваються через майданчик Prozorro із економією у 15-20% до ринкових цін на відповідні партії.

Укрпошта запустила партнерства з транспортними підрядниками за аутсорсинговою моделлю. Це надає гнучкість у запуску нових маршрутів усередині країни та закордон залежно від обсягів посилок та міжнародних відправлень.