Ви тут:
Комуналка Полтавщина Суспільство 

Засмічення каналізації відбувається з вини самих мешканців будинку, — «Полтававодоканал»

Через викидання в унітаз побутового сміття, мешканці Полтави регулярно забивають каналізацію. Наразі аварійно-диспетчерська служба «Полтававодоканалу» реєструє по 30-50 заявок на день з подібними проблемами. Одна з останніх — по провулку Шевченка, 1а.

Майстер «Полтававодоканалу» Володимир Четверило розповідає, що переважно це трапляється, бо люди неправильно користуються каналізацією. Викидання в унітаз сторонніх предметів (целофан, продукти, старі ганчірки) призводить до засмічення каналізації і зупинки її роботи.

Через це мешканці викликають аварійно-диспетчерську службу «Полтававодоканалу», які з допомогою спеціальних інструментів пробивають засмічення.

Проте це не вирішує головну проблему — ментальність людей, які не дбають про власність громади.

У даних випадках неможливо визначити, хто саме засмічує каналізацію. Тому страждають всі.

Володимир Четверило радить сумлінним мешканцям будинку зробити спеціальні пам’ятки про правила користування каналізацією:

Є будинки, до яких ми не приїздимо і десять років, — наскільки дисципліновані там у цьому плані мешканці.

Він наводить приклад інших країн, де за таке засмічення винний отримає величезні штрафи. Це допомагає підтримувати дисципліну.

Часом споживачі скаржаться, що за водопостачання та водовідведення потрібно багато платити. Але як інакше, якщо потрібно платити людям, які ліквідують подібні засмічення? — запитує майстер.

«Полтававодоканал» нагадує: не потрібно кидати в каналізацію побутове сміття, адже система водовідведення пристосована для стоків! Тому не потрібно робити зайве навантаження на і без того зношену систему водовідведення.

У разі проблем з каналізацією, телефонуйте до диспетчерської служби «Полтававодоканал»: 56-96-00, (050) 49-55-700, (098) 16-55-700 (цілодобово).

Прес-служба «Полтававодоканалу»