Ви тут:
PROвсе Суспільство 

Українці отримали нагороду фестивалю Cannes Lions за брендинг Євробачення-2017

Українці отримали нагороду престижного фестивалю реклами – Бронзового лева Cannes Lions.

Так, креативні агентства Banda Agency/Republique здобули перемогу в категорії Design Lions за проект, створений до Євробачення-2017. Вперше креативність українців у сфері дизайну відзначили такою нагородою, повідомляє Еспресо.

«Я радий, що саме цей проект отримав нагороду. За 60 років Євробачення у конкурсу не було видатного дизайну. І те, що нам вдалося вперше зробити брендинг такого рівня для всесвітньо відомого бренду – це наша маленька гордість», – додав засновник агентства.

Проект називається Celebrate Diversity (Святкуй різноманітність) і представляє собою традиційне українське намисто, кожна намистина якого має свій візерунок. Зазначимо, що фестиваль Cannes Lions 2018 триватиме у Каннах до 22 червня.

Перейти до вмісту