Ви тут:
Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Компанія GE Transportation і ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» підписали угоду про локалізацію виробництва 30 локомотивів TE33A серії Evolution

5 червня  в рамках проведення форуму UARail & Partners в Одесі компанія GE Transportation і ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» підписали угоду про локалізацію виробництва 30 локомотивів TE33A серії Evolution.

Партія локомотивів, яку поставить General Electric у співпраці з Крюківським вагонобудівним заводом – найбільша в незалежній Україні. У Пенсильванії (CША) вже почалася фінальна стадія виробництва локомотивів для Укрзалізниці. Наразі General Еlectric продовжує визначати виробничу базу серед вітчизняних підприємств. Також планується створення центру для сервісного обслуговування й модернізації робочого парку локомотивів. Про це повідомили у прес-службі Мінекономрозвитку.

Нагадаємо, що в лютому 2018 року підписано договір постачання тепловозів між АТ «Укрексімбанк» та General Electric, договір фінансового лізингу між ПАТ «Укрзалізниця» та АТ «Укрексімбанк» щодо 30 тепловозів виробництва General Electric загальною вартістю не більше 140,4 млн дол. США та рамковий договір між ПАТ «Укрзалізниця» та GE. Рамковий договір передбачає модернізацію 75 локомотивів (150 секцій), постачання 225 нових локомотивів GE серії Evolution до 2027 року, додаткових комплектів для збирання з відвантаженням у наступні 10 років, а також модернізацію наявного рухомого складу та довгострокове технічне обслуговування з метою оновлення та модернізації локомотивного парку.

Довідково

З вересня 2016 року до лютого 2017 року проходила демонстраційна експлуатація вантажного дизельного локомотива ТЕ33А виробництва GE. Локомотив TE33A оснащений 12-циліндровим двигуном GE серії Evolution потужністю 4500 кінських сил, який забезпечує високу продуктивність, більшу універсальність з меншою вартістю життєвого циклу та з підвищеною надійністю при великовантажному транспортуванні. У порівнянні з існуючим українським парком локомотиви TE33A значно зменшать шкідливі викиди, заощадять витрати на паливо, а також суттєво збільшать інтервали між проведенням технічного обслуговування.

В інвентарному локомотивному парку ПАТ «Укрзалізниця» 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100 %, а середній вік 30,98 років при нормативному терміні служби – 20 років.