Ви тут:
Медицина Полтавщина Суспільство 

З 1 червня в Горішніх Плавнях запровадять телемедичний сервіс

У Горішньоплавнівському міськвиконкомі презентували інформаційно-технологічний сервіс «Телемедичний Центр». Керівник авторської групи, начальник управління охорони здоров’я Юрій Ковпак розповів про нововведення, які з першого червня поточного року будуть запроваджені в міській галузі охорони здоров’я/

Користувач (пацієнт, лікар рівнів надання медичної допомоги) може скористатись сучасним сервісом обслуговування через: « Електронну реєстратуру попереднього запису на прийом до лікарів рівнів; онлайн-консультацію, онлайн-консиліум», вебінар, відеоконференцію. Сервіс забезпечує якісний аудіо та відеозв’язок в реальному часі. Вхід до сервісу можливий через сучасний мобільний телефон (Android), персональний комп’ютер. Сервіс забезпечує документообіг, ЧАТ систему, формує особистий кабінет (закладу, лікаря рівнів, консультанта, медичного реєстратора, диспетчера, пацієнта), спрощує його використання.

Із особистого кабінету пацієнт, маючи картку-ідентифікатор медичної інформаційної системи, матиме змогу зайти до бази та отримати свої результати параклінічних досліджень.

Впровадження сервісу в м. Горішні Плавні відбуватиметься поетапно: спочатку електронна реєстратура, потім підключення робочих місць лікарів первинної та вторинної ланок для проведення аудіо та відеоконсультацій, підключення консультантів Полтавського благодійного фонду “Громадське здоров’я”, а вже потім, по мірі надходження заявок від закладів, установ третинного рівня, сформується відділ консультантів третинного рівня.

Відбудуться і зміни в організації прийому – талонна система відійде в історію, адже запроваджується віртуально-жива черга. Пацієнт може записатись як попередньо, так і під час звернення до закладу. Медичний реєстратор виконує вибір наявного вільного часу прийому у фахівця і заповнює його для пацієнта, що бажає записатись. Електронний журнал обліку (лікарів рівнів, консультантів) вестиме історію прийому, виклику, онлайн-консультації одночасно. Таким чином лікар свій робочий час плануватиме в реальному часі, по 20 хвилин на кожного пацієнта та вестиме прийом, аудіо/онлайн консультації у визначений сервісом час згідно зроблених заявок.