Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві відкрили пришкільний мовний табір “GoCamp-2018”

30 травня в Комунальному закладі “Полтавська спеціалізована школі І-ІІІ ступенів №3 відбулося урочисте відкриття пришкільного мовного табору “GoCamp-2018”.

Учні 5-7 класів та вчителі іноземних мов презентували свої загони англійською та німецькою мовами, повідомляють в Управлінні освіти.

Заступник директора школи Вовченко О.М. щиро привітала усіх присутніх з початком табірної зміни та побажала веселого, цікавого та змістовного відпочинку. А саме таким він і має бути, адже цього року команда вчителів нашого табору працює за новим навчальним підходом STEAM, в якому іноземна мова, наука, технології, інженерія, мистецтво і математика використовуються як відправний пункт до розвитку цікавості, діалогу та критичного мислення учнів.

Заняття будуватимуться за методикою CLIL (Content and Language Integrated Learning – фахового та мовного інтеґрованого навчання), тож участь цього року в таборі вчителів математики та фізики теж не є випадковою.Ще більшої цікавості табірному життю надасть використання нової навчальної платформи від Goethe- Institut “Digitale Kinderuni (https://www.goethe.de/ins/ua/de/index.html), що уможливить пошуково-дослідний метод навчання учнів. Німецький Цифровий Дитячий Університет – це безкоштовна навчальна пропозиція для дітей, віком від 8 до 12 років, які знають або ще навіть не вивчали німецьку мову. Німецький Цифровий Дитячий Університет складається з трьох факультетів: людина, природа, техніка. Основною частиною роботи за обраними темами у кожному факультеті є фільми з німецької освітньої телепередачі «Передача з мишею».

Окрім цифрових пропозицій Goethe-Institut створив також експериментальні валізи Experimentierkoffer Luft, Experimentierkoffer Wasser , завдяки яким заняття в таборі будуть урізноманітнені цікавими експериментами. Така пропозиція є актуальною під час предметно-мовного вивчення іноземної мови для тандему вчителя німецької мови та вчителя природничих наук. В результаті таких новітніх підходів до вивчення іноземних мов ми отримаємо учня, який: може ризикувати, бере активну учать в емпіричному навчанні (навчанні через досвід), вирішує задачі, взаємодіє з іншими та задіяний в творчому процесі.