Ви тут:
Освіта Суспільство Україна 

У МОН розробили нову модель оцінювання в перших класах для шкіл, що пілотують новий Стандарт початкової освіти

Нова модель оцінювання в перших класах ґрунтується на формувальному оцінюванні, що дозволяє оцінити насамперед процес навчання, а не результат (тобто кількість помилок), а також поступ кожного учня, повідомляє прес-служба МОН.

Зокрема, за запропонованим зразком Свідоцтва досягнень учителі оцінюватимуть, як активно дитина працювала на уроці, чи була допитливою, чи добре співпрацювала з іншими тощо.

Документ уже надіслали для апробування в школи, що пілотують новий Стандарт початкової освіти. За результатами оцінювання в цих класах і зворотного зв’язку від учителів, Міністерство внесе корективи і надасть нову форму оцінювання всім першим класам для 2018/2019 навчального року.

“Цим ми наближаємось до того, як має виглядати оцінювання у початковій школі. Завдання такого оцінювання – розкрити потенціал кожної дитини, підтримати її і надихнути навчатися далі. Ми також виставили зразок свідоцтва на сайті МОН, щоб отримати зворотний зв’язок, доопрацювати документ, розширити методичні рекомендації і дати всім українським школам до 1 вересня, щоб оцінювання в Новій українській школі справді відбувалося по-новому. Якщо ж якась школа, що не пілотує стандарт, хоче скористатися такою формою зворотного зв’язку вже зараз – вони можуть це зробити, взявши зразок свідоцтва і методичні рекомендації з сайту МОН”, – зазначила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Міністр додала, що в Новій українській школі хочуть відмовитися від слова “табель”.

“Бо значення слова табель – це відомість або список. А школа має надавати учневі і батькам розгорнуту характеристику про досягнення дитини, так як наведено в зразку свідоцтва для 1-го класу”, – сказала Лілія Гриневич.

Для розроблення такого зразка оцінювання створено робочу групу, в яку ввійшли вчителі пілотних шкіл та інші вчителі-практики, розробники нового Стандарту початкової освіти і представники Академії педагогічних наук.