Ви тут:
Суспільство Україна 

МЗС дає рекомендації українцям, що робити якщо не змогли вчасно вилетіти з відпочинку

Протягом останніх днів квітня 2018 року з аеропорту м.Шарм-ель-Шейх, Єгипет, не змогли вчасно вилетіти до України чимала кількість громадян України. Основна причина – організаційно-технічні неузгодженості відповідальних сторін.

У цьому зв’язку та з огляду на початок періоду відпусток/канікул Міністерство закордонних справ України закликає громадян України, які планують подорожі за кордон, взяти до уваги такі рекомендації:

  • – ретельно планувати свої подорожі, враховуючи обставини, які можуть непередбачено виникнути;
    – уважно обирати туристичного оператора, отримати від нього повну інформацію щодо дій у випадку надзвичайної ситуації, контактні дані компаній та осіб, до яких цілодобово можливо звернутися у випадку виникнення форс-мажорних обставин;
    – уважно вивчити умови контракту щодо надання туристичних послуг;
    – враховувати безпекову ситуацію в країні, ситуацію в міжнародних аеропортах, через які здійснюватиметься подорож;
    – зареєструватися на веб-ресурсі Департаменту консульської служби МЗС України «Добровільна реєстрація українських громадян при подорожах за кордон («ДРУГ»), який є ефективним інструментом попередження, за потреби – розшуку та надання сприяння громадянам України в разі надзвичайних подій за кордоном http://tripadvisor.mfa.gov.ua/.

Інформація щодо прав пасажирів розміщена на веб-ресурсі Державної авіаційної служби України https://avia.gov.ua/pasazhiram/prava-pasazhiriv/.

Практичні рекомендації, у разі скасування рейсу, зазначені на веб-сайті міжнародного аеропорту «Бориспіль» https://kbp.aero/pass/delay/.

Якщо в міжнародному аеропорту склалися непередбачувані обставини, рекомендуємо громадянам України вжити таких заходів:

  • – невідкладно встановити зв’язок з туроператором, авіаперевізником або їхніми представниками в країні перебування, відповідними аеропортовими службами, з’ясувати причину затримки (скасування) рейсу, перспективи та шляхи вирішення питання, отримати інформацію про порядок розміщення в готелі, надання медичної та іншої необхідної допомоги;
    – інформувати про актуальний стан ситуації родичів або знайомих в Україні;
    – невідкладно зателефонувати на «гарячу лінію» посольства або консульської установи в країні перебування аеропорту, або на цілодобову «гарячу лінію» МЗС: +38 044 238 16 57, адреса електронної пошти cons_or@mfa.gov.ua.