Ви тут:
Спорт Суспільство 

Ліга Європи УЕФА проведе ребрендінг – нове лого та гімн

Перед новим сезоном Ліга Європи УЕФА проведе ребрендінг. Ключові елементи, такі як кольори і логотип, зосталися без змін, але візуальне вираження набуло сміливіших і гостріших рис.

Як пише UEFA.com “хвиля енергії”, що зображає звʼязок між футболістами і вболівальниками, поступилася поєднанню ламаних ліній і площин, що візуально підкреслює подорожі клубів усією Європою. Перероблена енергетична лінія запозичила ключові елементи у трофея Ліги Європи УЕФА і оживляє їх. В першу чергу – це ковані боки кубка, що сходяться під гострим кутом.

Зміна бренду дає УЕФА и його партнерам більше можливостей для ефективного використання бренду і допоможе зробити продукт впізнаванішим.

Ліга Європи УЕФА – це найбільший футбольный турнір Європи як за географічним охопленням, так і за кількістю матчів. Участь 48 команд робить його багатоманітним, динамічним, непередбачуваним и багатим на сюрпризи. Дух спортивної боротьби закаладений в самій природі Ліги Європи УЕФА. Нові клуби, що перебувають на стадії становлення,і їхні вболівальники кидають виклик відомим, уславленим командам. Все це відображене у новому візуальному оформленні турніру.

Щоб повніше передати пристрасть та енергію матчів Ліги Європи УЕФА, був написаний новий гімн. Він поєднує сучасніі класичні елементи, віддаючи належне традиціям і зазираючи в майбутнє. Потужна музика, що надихає, передає природу турніру.