Ви тут:
Суспільство 

Google оголосив про нові правила розміщення політичної реклами

Замовники політичної реклами Google в США повинні будуть пред’явити документ про проживання в країні. Цей та інші заходи забезпечать більшу прозорість при подачі політичних оголошень, повідомляє DW.

З оголошення також має випливати, хто його оплатив, заявив Кент Уокер, віце-президент Google з юридичних питань.

Таким чином, сподіваються в корпорації, буде унеможливлена можливість маніпуляцій та поширення неправдивих (фейковий) новин. Крім цього, Google має намір повідомляти, хто і за яку вартість на їх платформах купує оголошення. Аналогічні заходи вживає і соціальна мережа Facebook. З 2017 року соцмережа дозволяє публікувати політичну рекламу тільки авторизованим клієнтам.