Ви тут:
Оголошення Прес-релізи Суспільство 

Регламент роботи ПриватБанку у період святкування Великодня

У період святкування Великодня клієнти ПриватБанку зможуть здійснювати фінансові операції у звичайному режимі самообслуговування 24/7/365.

Доступними будуть Приват24, термінали самообслуговування, банкомати, регулярні платежі, мобільні додатки, безкоштовна клієнтська лінія підтримки 3700.

У Житомирі для вирішення нагальних питань клієнтів банку працюватимуть також чергові відділення.

Зокрема, 7 квітня обслуговуватимуть клієнтів у відділеннях, у яких субота є стандартно робочим днем. Режим роботи буде скорочений на 1 годину.

8 і 9 квітня працюватиме відділення “Глобал-Сіті”.

Усі операції з обслуговування корпоративних клієнтів доступні цілодобово в “Приват24 для Бізнесу”. Також в режимі 24/7/365 працює чат “Допомога Онлайн” служба підтримки за телефонами 3700 (для клієнтів малого та середнього бізнесу) і +380929000010 (для корпоративних VIP-клієнтів).

Цілодобово проводяться:

  • відкриття рахунків корпоративним клієнтам;

  • платежі між рахунками і на рахунки партнерів, відкриті в ПриватБанку;

  • перерахування зарплати на картки співробітників;

  • розміщення і поповнення депозитів;

  • управління кредитним лімітом;

  • платежі на корпоративні та паливні картки;

  • зміна ліміту для розрахунків в Інтернеті та ін.

Перейти до вмісту