Регламент роботи ПриватБанку у період святкування Великодня
У період святкування Великодня клієнти ПриватБанку зможуть здійснювати фінансові операції у звичайному режимі самообслуговування 24/7/365.
Доступними будуть Приват24, термінали самообслуговування, банкомати, регулярні платежі, мобільні додатки, безкоштовна клієнтська лінія підтримки 3700.
У Житомирі для вирішення нагальних питань клієнтів банку працюватимуть також чергові відділення.
Зокрема, 7 квітня обслуговуватимуть клієнтів у відділеннях, у яких субота є стандартно робочим днем. Режим роботи буде скорочений на 1 годину.
8 і 9 квітня працюватиме відділення “Глобал-Сіті”.
Усі операції з обслуговування корпоративних клієнтів доступні цілодобово в “Приват24 для Бізнесу”. Також в режимі 24/7/365 працює чат “Допомога Онлайн” служба підтримки за телефонами 3700 (для клієнтів малого та середнього бізнесу) і +380929000010 (для корпоративних VIP-клієнтів).
Цілодобово проводяться:
-
відкриття рахунків корпоративним клієнтам;
-
платежі між рахунками і на рахунки партнерів, відкриті в ПриватБанку;
-
перерахування зарплати на картки співробітників;
-
розміщення і поповнення депозитів;
-
управління кредитним лімітом;
-
платежі на корпоративні та паливні картки;
-
зміна ліміту для розрахунків в Інтернеті та ін.