Вчені виявили 15 нових планет, на одній з яких може існувати життя

Орбітальна обсерваторія “Кеплер” виявила 15 нових екзопланет в околицях Сонячної системи, одна з яких міститься всередині “зони життя” і, ймовірно, володіє океанами і земною атмосферою, – повідомляє Gazeta.ua.

“Як показують наші розрахунки, ця планета повинна мати земну атмосферу і аналогічну структуру надр, однак поки у нас немає жодних гарантій того, що це так насправді. Поки ми майже нічого не знаємо про планети, що обертаються навколо червоних карликів, оскільки їхня кількість помітно нижча, ніж загальна кількість планет, відкритих біля зірок, схожих на Сонце”, – розповів Теруюкі Хірано з Технологічного інституту Токіо, йдеться в статті, опублікованій в Astronomical Journal.

Відкриття зробили за допомогою орбітального телескопа Кеплер. В цілому, японським планетологам вдалося знайти відразу 15 нових планет, схожих за розмірами на збільшені копії Землі. Всі вони обертаються навколо своїх світил на дуже невеликій відстані, і рік на їхній поверхні триває від одного до 40 днів.

Практично всі з них, як зазначають дослідники, навряд чи можуть підтримувати життя – за температурою і кліматом вони, швидше за все, нагадують Венеру, а не Землю.

Винятком є ​​система K2-155, розташована в сузір’ї Тельця і ​​віддалена від Землі приблизно на 200 світлових років. У ній мешкає відразу три “суперземлі”, найдальша з яких, K2-155d, перебуває в центральній частині “зони життя” і, як вважають планетологи, схожа за своїм кліматом і гідрологічними умовами на Землю.