Ви тут:
Суспільство 

Укрпошта випустила поштові марки «Викрадена принцеса: Руслан і Людмила»

30 березня Укрпошта у співпраці зі студією Animagrad (FILM.UA Group) ввела в обіг художні поштові марки, присвячені першому українському анімаційному фільму «Викрадена принцеса: Руслан і Людмила».

Урочиста церемонія спецпогашення марок відбулася в АРТ ХАБі за участі першого заступника генерального директора Укрпошти Олександра Перцовського та творців анімаційного фільму – продюсера Єгора Олесова, режисера Олега Маламужа та сценариста Ярослава Войцешека.

«Філателія – це захоплення не тільки для дорослих, а й для дітей. Укрпошта зараз розвиває дитячу філателію та стає ближчою для підлітків. Адже можна наклеїти марку на конверт та відправити його своєму другові в Японію, Голландію, Німеччину. У нас великі сподівання, що марка «Викрадена принцеса» повинна відродити інтерес дітей до марок, посткросінгу та пошти загалом. А Укрпошта в майбутньому ще зможе вас дивувати новинками філателії», – відзначив Олександр Перцовський.
«Нам дуже приємно, що у нас є такі чудові партнери! Дійсно, і анімація, і кіно зараз тільки починають розвиватися в Україні, і мені здається, що всі ці рекорди були б неможливі без правильного партнерства. Дякуємо, ми це дуже цінуємо», – виступив зі словами подяки Єгор Олесов.

Після урочистої церемонії менеджер проектів студії Animagrad Марія Клаунінг також розповіла про те, як створюється 3D анімація на прикладі мультфільму «Викрадена принцеса: Руслан і Людмила».

Відсьогодні поштові марки, присвячені мультфільму, конверт «перший день» та спеціальний поштовий штемпель, який за поштовими правилами діятиме лише впродовж одного дня – 30 березня, з’явилися у відділеннях Укрпошти. На одній з двох поштових марок, виконаних на самоклейному папері, зображені головні герої на фоні старовинного Києва: принцеса Міла, її батько – київський князь Володимир та коханий – мандрівний актор Руслан. На іншій поштовій марці Хом’як Вінницький, один з найпопулярніших героїв мультфільму.

Номінал поштових марок – 5 грн. Тираж кожної марки – 100 тисяч примірників.

Стежити за новинами проекту можна на офіційній Facebook-сторінці, в Instagram-акаунті, і на сайті мультфільму.
Перейти до вмісту