Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Протягом 2017 року до міської влади від полтавців надійшло більше 8 тисяч звернень

Протягом 2017 року до міської влади від полтавців надійшло більше 8 тисяч звернень

Робота зі зверненнями громадян є одним із пріорітетних напрямів взаємодії між громадою та міською владою. Питання соціально вразливих категорій населення, сім’ї, дітей, молоді, питання освіти та науки, діяльності органів місцевого самоврядування та багато інших вирішуються за допомогою інструменту звернень громадян. 

Протягом 2017 року до виконавчого комітету надійшло 8697 звернень мешканців міста, що на 1916 звернень менше, ніж протягом 2016 року. З них, 7800 надійшли поштою, 897 були розглянуті під час особистих прийомів громадян міським головою та профільними заступниками. Про це повідомили у Полтавській міській раді.

Фахівці управління звернень громадян зазначають, що здебільшого полтавців хвилюють питання соціального захисту та житлово-комунального господарства.

Так, у 2017 році найчастіше звернення до міської влади стосувалися:

  • соціального захисту — 3816 (за 2016 рік — 4346);

  • житлової політики — 2170 (за 2016 рік — 2773);

  • комунального господарства — 1305 (за 2016 рік — 1666);

  • земельних відносин — 556 (за 2016 рік — 854);

  • транспорту та зв’язку — 220 (за 2016 рік — 173);

  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 163 ( за 2016 рік – 183);

  • фінансової, податкової, митної політики — 113 (за 2016 рік — 152);

  • екології та природних ресурсів — 109 (за 2016 рік 2016 — 110);

  • охорони здоров’я — 34 (за 2016 рік – 57);

  • праці і заробітної плати — 30 (за 2016 рік — 50).

Також, полтавці зверталися до міської влади з питаннями, що стосуються освіти та науки, державного будівництва та адміністративно-територіального устрою. Цікавилися діяльністю об’єднань громадян, а також діяльністю центральних органів влади та органів місцевого самоврядування.

Надходили до міськвиконкому і колективні звернення. Знаковим є те, що, у порівнянні з 2016 роком, їхня кількість суттєво зменшилася. Так, протягом 2017 року до виконкому надійшло 785 колективних звернень. Протягом 2016 року таких звернень було надіслано 1104. Найпоширенішими питаннями, що піднімали мешканці нашого міста колективно, стосувалися житлово-комуналньої галузі: заміни комунікацій, ремонту покрівель та під’їздів у будинках, асфальтування доріг та внутрішньо будинкових проїздів.

Порівняно з 2016 роком зменшилась і кількість повторних звернень. Якщо в 2016 році їх надійшло 154, то у 2017 — 81.

Найчастіше до міської влади звертаються соціально-вразливі категорії населення. Так, від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій отримано 1201 звернень (у 2016 — 1969), від інвалідів І, ІІ, ІІІ груп — 1122 (у 2016 — 1054), від ветеранів праці — 56 (у 2016 — 64), від дітей війни — 218 (у 2016 — 234), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС — 282 (у 2016 — 464), від одиноких матерів, матерів-героїнь, багатодітних сімей — 103 (у 2016 — 119). Ці звернення знаходяться на особливому контролі.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до міськвиконкому, 2076 — вирішені позитивно. 1627 заявникам надано аргументовані роз’яснення щодо шляхів вирішення питання. 4906 звернень направлені на виконання відповідним службам, згідно з їхніми повноваженнями, 72 – ще перебувають на розгляді.

Одним із важливих напрямів роботи міської влади є також робота із запитами на інформацію. Так, протягом 2017 року до міськвиконкому надійшло 567 запитів. З них 362 — від фізичних осіб, 204 — від юридичних осіб та 1 — від фізичної особи підприємця.

Станом на сьогодні на усі запити надали відповіді. Зокрема, на 330 запитів надано роз’яснення, 23 запити перенаправлено за належністю.

Дані про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету протягом 2017 року та звіт про роботу з запитами на інформацію можна переглянути на сайті міської ради у розділі “Публічні звіти”.

Читайте також