Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство 

На Полтавщині обговорили модель вдосконалення Покровської школи

На Полтавщині обговорили модель вдосконалення Покровської школи

У Департаменті освіти та науки Полтавської ОДА відбулася робоча нарада із представниками Решетилівської громади. Учасники обговорили модель вдосконалення Покровської школи.

Освітяни Полтавщини прагнуть, аби цьогоріч всі першокласники області пішли до Нової української школи. Для цього вони зустрічаються з представниками громад нашого регіону та обговорюють моделі оновлення місцевих навчальних закладів. Цього разу темою обговорення стала Покровська школа.

— Покровська школа — опорний навчальний заклад, до якого підвозять дітей із сусідніх населених пунктів. Там вже багато чого зроблено, але й працювати ще є над чим, — зазначила директор Департаменту освіти та науки Полтавської ОДА Олена Харченко.

Після створення Решетилівської об’єднаної територіальної громади багато чого змінилося. Але для якісного сучасного навчання цього не вистачає. Школа потребує новітньої моделі: як викладання, так і відпочинку. Кінцева мета — урівняти рівень надання освітніх послуг у сільських та міських школах.

— Для початку школи мають стати привабливішими і зовні, і зсередини. Тому потрібно не лише ремонтувати покрівлі, замінювати вікна та двері. Необхідно ще й закупити парти, оргтехніку, налагодити доступ до Інтернету, — наголосила Олена Харченко.

Сучасні діти живуть у світі гаджетів, вони уміють та користуються Інтернетом. Адже там можна знайти цікаву та корисну інформацію. Натомість не всі школи забезпечені необхідною технікою та мають доступ до всесвітньої павутини.

Крім того, важливо також навчити вчителів користуватися сучасним обладнанням та працювати у новітніх лабораторіях.

— За державними законами для освітян створені різні форми підвищення кваліфікації та створені умови для справжньої вчительської автономії. Для того, щоб педагог міг вчити, а не лише думати про звіти і папірці, — додала Олена Харченко.

Мають вчителі і підхід до навчання змінити. Педагогіка партнерства має бути притаманна кожному викладачу.

Формула «Нової школи» складається з восьми ключових компонентів, серед яких є педагогіка партнерства. В підґрунті педагогіки партнерства лежить спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учитель має бути другом, а родина — залучена до побудови освітньої траєкторії дитини.

Також більше уваги потрібно приділити початковій школі, адже більшість дітей втрачає інтерес до навчання саме у цьому віці.

Сучасна українська школа — це не захмарні уявлення школярів та освітян. Реформи в країні роблять зміни для кращого майбутнього дітей. Тому те, що наші діти отримають ґрунтовні знання з сучасними технологіями і використовуватимуть ці знання на практиці є успіхом для держави. 

Перейти до вмісту