Ви тут:
Анонс Оголошення Полтавщина Суспільство 

У Полтаві відбудеться тренінг “Переговорні навички для співробітників ОТГ”

У Полтаві відбудеться тренінг “Переговорні навички для співробітників ОТГ”

Полтавський ВП Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» запрошує зацікавлених осіб взяти участь у тренінгу «Переговорні навички для співробітників ОТГ», який відбудеться 18 – 19 квітня у Полтаві. Про це повідомляють в Полтавському «Центрі розвитку місцевого самоврядування».

 

row4

Мета тренінгу: Посилення ролі співробітників об’єднаних територіальних громад шляхом оволодіння ними навичок ефективної комунікації, критичного мислення та переговорних практик для просування реформи децентралізації та ефективної взаємодії на місцевому рівні.

Після нашого тренінгу учасники зможуть: познайомитися зі стратегіями і тактиками ведення переговорів; покращити навички організації та ведення переговорів;освоїти універсальні способи переконання; більш ефективно задавати відкриті питання і використовувати їх в переговорах для отримання результату; навчитися сприймати складні переговори позитивно і застосовувати навички ефективної комунікації для їх успішного завершення.

Програма тренінгу

День 1

  1. Основні складові успішних переговорів
  • Стратегії і тактики ведення переговорів;
  • етапи успішних переговорів;
  • підготовка переговорів – запорука успіху;
  • прийоми і способи ефективного спілкування:
  • вербальні і невербальні способи передачі і прийому інформації;
  • навички активного слухання;
  • голос, інтонація, міміка і жестикуляція в діловому спілкуванні;
  • питання як інструмент для ефективної комунікації.
  • Емоційний інтелект в переговорах. Як навчитися розуміти свої емоції і емоції співрозмовників.
  1. Переговорний процес: стратегії і тактики
  • Побудова аргументації і контраргументації;
  • майстерність постановки питань у переговорах в громаді;
  • робота з запереченнями;
  • протидія маніпуляції;
  • вміння говорити «ні»;
  • використання та аналіз переговорних можливостей;
  • способи завершення складних переговорів;
  • управління складними ситуаціями.

III. Особливості телефонного спілкування

  • Етика ділового спілкування;
  • як досягти впевненості. Подолання страху телефонних переговорів;
  • психологічний портрет і розуміння потреб потенційних опонентів;
  • як почати і закінчити розмову. Ключові фрази в розмові;
  • як справити враження на співрозмовника;
  • інтонація, тембр, сила голосу і паузи в телефонному спілкуванні;
  • планування телефонних дзвінків.
  1. Стратегії переконання
  • Побудова аргументації і контраргументації.
  • Що таке аргумент;
  • як навчитися створювати переконливі аргументи;
  • критерії оцінки сильної аргументації;
  • стратегії заперечення. Як вибрати необхідну стратегію;
  • контраргументація і спростування – відмінності

День 2

Стратегії переконання (продовження)

  • Майстерність ставити питання.
  • Як і навіщо партнери задають питання;
  • які бувають питання;
  • як відкриті питання зробити ще більш відкритими;
  • для чого потрібні уточнюючі питання;
  • як формулювати проблемні питання;
  • вчимося ставити запитання і відповідати на них;
  • як питання можуть направити на результат;
  • майстерність питань і системне мислення в громаді.
  1. Робота з запереченнями
  • Основні джерела заперечень;
  • Позитивна і негативна реакція на заперечення;
  • Техніки відповідей на заперечення:
  • пауза: визначення способу роботи з запереченням;
  • можливість заперечити опоненту;
  • психологічне приєднання до заперечення;
  • уточнюючі питання або конкретна відповідь;
  • заклик до дії.
  • Техніки роботи з запереченнями;
  • Переформулювання заперечень;
  • Тактика відповідей на заперечення.
  1. Протидія маніпуляції
  • Що таке маніпуляція і чи можна навчитися способам захисту і протистояння;
  • як змусити співрозмовників себе слухати і як управляти розмовою;
  • як розвіяти сумніви співрозмовників і визначити справжню причину недовіри опонента;
  • як працюють контраргументація, конструктивна критика, енергетична мобілізація, ухилення, психологічна самооборона, ігнорування, конфронтація і інші техніки, що дозволяють протистояти маніпуляції;
  • як навчитися протистояти маніпуляціям і змусити рахуватися з вашою пропозицією;
  • як навчитися справлятися зі стресовими ситуаціями.

VII. Аналіз ділової ситуації

ХТО МИ

ГО «Нове бачення» розробляє і реалізує освітні проекти, пов’язані з навчанням демократії, формування громадянських компетенцій та утвердження принципів освіти в інтересах сталого розвитку на основі відкритого обговорення, дискусії, критичні мислення, технологій ефективного спілкування та взаємодії.

Місія організації полягає в тому, щоб просувати принципи демократії і розвиток громадянського суспільства шляху реалізації освітніх проектів і програм, спрямованих на розвиток громадянських компетенцій, інноваціях у сфері освіти, співпраця і взаємодія з громадянським суспільством, органами державної владою і місцевим самоврядуванням.

Наш пріоритет на даному етапі полягає в створенні стійкої платформи для розвитку навичок ефективного спілкування та критичного мислення суб’єктів громадянського суспільства, з тим щоб подолати виклики демократії за допомогою посилення організаційного потенціалу і соціального партнерства громадських організацій на благо громади.

 

Про місце проведення тренінгу буде повідомлено учасникам додатково. Проживання забезпечується за кошти Програми.

Кількість учасників обмежена до 30. Підтвердити участь треба до 18:00 13 квітня.

Полтавський відокремлений підрозділ установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» : м.Полтава, вул. Лідова, 10, оф.1,  +380509248155 Е-mail:  lgdc.poltava@gmail.com

 
 

Читайте також