Директор «Полтавського автодору» про скандальний тендер на 92 млн грн: «Промторг» – єдиний підрядник, який погодився постачати матеріали у розстрочку
Директор «Полтавського автодору» про скандальний тендер на 92 млн грн: «Промторг» – єдиний підрядник, який погодився постачати матеріали у розстрочку
Днями кілька полтавських видань поширили новину про те, як дочірнє підприємство «Полтавський облавтодор» уклало угоду (https://goo.gl/f
Резонанс навколо угоди між ДП «Полтавський облавтодор» та ТОВ «ТК «Промторг» не вщухає майже тиждень. Громадських активістів та журналістів обурило те, що постачальник дочірнього підприємства існує тільки з вересня 2016, а тендер по закупівлях взагалі не проводився.
– Ми і не повинні були проводити торгів, – переконує директор ДП «Полтавський облавтодор» Дмитро Осовський. – Адже підприємство діє на промисловій та комерційній основі, не є розпорядником та одержувачем бюджетних коштів і усі закупівлі підприємство проводить винятково за власні, а не за бюджетні кошти, тому і не має проводити тендери.
Вибір контрагентом ТОВ «ТК «Промторг» директор «Полтавського облавтодору» пояснює просто: товариство – єдиний з постачальників, який погодився на поставку товару у розстрочку на 40 діб.
– Журналісти запитують, чому ми напряму не співпрацюємо з «Укрнафтою». Але ця компанія готова була забезпечувати нас пально-мастильни
Непокоїли громадськість і начебто високі ціни, за якими «Полтавський облавтодор» планує закупити матеріали. Наприклад, керівник відділу боротьби з корупцією центру політичних студій та аналітики «Ейдос» Гліб Каневський, аналізуючи угоди, помітив, що вартість пального та бітуму могла бути меншою.
–Дійсно, середня вартість бензину А-92 на початку січня становила 23,25 грн., у договорі вартість становить 22,90 грн. за 1 літр пального, дизельне паливо закуповуємо по 21,70 грн, — зазначає директор ДП «Полтавський автодор». — Стартова ціна на торгах на бітум складає 7 500 грн., але це ціна ще не виготовленого бітуму, оскільки виробник на торгах реалізує товар, який лише планує виробляти. А облавтодор, в таких економічних умовах, не має можливості купувати матеріали по передоплаті. Крім того, ми керувалися середніми цінами, актуальними сьогодні у нашому регіоні, і жодних завищених цифр ви у нашій угоді не побачите.
Пояснив Осовський і загальну вартість договору, до якого у ЗМІ та громадських активістів також виникали численні питання:
– 92 мільйони гривень – та сума, за межі якої ми не маємо права вийти впродовж терміну дії угоди (по 31 грудня 2018 року – Авт.). Але це не значить, що ми витратимо саме цю суму. Фактична вартість закупівель у ТК «Промторг» може бути значно меншою, все залежатиме від потреб підприємства.
При цьому, відзначає Дмитро Осовський, договір не «прив’язує» ДП «Полтавський облавтодор» до вказаного контрагента. Адже, у разі наявності більш вигідних пропозицій, облавтодор може розірвати угоду або просто не замовляти товар.
Починаючи з 2013 року, кредитори постійно звертаються до суду із заявами про визнання підприємства банкрутом. Проте, керівництво зберегло підприємство та робочі місця 800 працівників-доро
Прес-служба ДП «Полтавський автодор»