Ви тут:
Суспільство 

У рамках акції “День Святого Миколая” канал “1+1” зібрав 155 тисяч гривень для Національної дитячої лікарні «ОХМАТДИТ»

У рамках акції День Святого Миколая” канал “1+1” зібрав 155 тисяч гривень для Національної дитячої лікарні «ОХМАТДИТ»

rysunok6

«1+1 медіа» провели традиційну акцію «День Святого Миколая», завдяки якій було зібрано 155 тисяч гривень. Ці кошти будуть направлені на придбання ротаційного мікротому – обладнання, необхідного для діагностики онкозахворювань у Національної дитячій лікарні «ОХМАТДИТ».

rysunok2

Напередодні Алла Мазур, Лідія Таран, Марічка Падалко та Руслан Сенічкін звернулись до телеглядачів з проханням переглянути рекламний блок 19 грудня 2016 року о 20:10, адже завдяки коштам, які отримає канал «1+1» від рекламодавців буде створена лабораторія імуногістохімії у дитячій лікарні.

“Цього року перегляд рекламного блоку був найвищим за останні три роки існування акції. І ми щасливі, що так багато людей почули нас і підтримали. Велике щастя працювати для таких телеглядачів і разом робити добрі справи», – говорить PR-директор «1+1 медіа» Світлана Павелецька.

rysunok7

За чотири роки в рамках акції «День Святого Миколая» канал «1+1» зібрав більше 615 000 гривень. На початку 2017 року канал «1+1» та благодійний фонд «Крона» придбають обладнання для Національної дитячої лікарні «ОХМАТДИТ».

Перейти до вмісту