Ви тут:
Головне Суспільство Україна 

За останній рік традиційні медіа суттєво втратили аудиторію

Українці стали менше довіряти традиційним медіа

Fotolia_42340490_Subscription_XL

За останній рік телебачення, радіо та друковані ЗМІ втратили до чверті своєї аудиторії, зацікавленої в новинах. При цьому кількість споживачів новиневого контенту онлайн зросла майже на чверть. Лідирує Facebook, який в два рази збільшив кількість таких користувачів.

Українці дуже зацікавлені в новинному контенті: лише 1% осіб які взяли участь в дослідженні Internews не переглядають новини. Однак за останній рік традиційні медіа суттєво втратили в аудиторії. Найбільше читачів і слухачів втратили друкована преса і радіо: 25% і 20% аудиторії відповідно. Трохи скоротилося за рік і кількість телеглядачів: з 85% до 82%. Втім, телебачення і досі залишається основним джерелом новин для українців. Пише AIN.UA.

При цьому частка споживачів новин онлайн зросла майже на чверть: з 45% до 55%. Соціальні мережі для перегляду новин використовують майже стільки ж користувачів – 52%.

1

Телебачення утримує, здебільшого, аудиторію старше 35 років, в той час як популярність сайтів і соцмереж зростає за рахунок молоді. Примітно, що остання все частіше використовує для отримання новин не звичайні онлайн-медіа, а новинні агрегатори (наприклад, ukr.net) і соціальні мережі – Facebook і Twitter, а також «ВКонтакте» і «Однокласники».

Facebook при цьому за минулий рік збільшив на третину кількість користувачів в цілому (з 27% до 36%), і майже наполовину – кількість використовуючих платформу для читання новин (12% до 21%).

22

Традиційні медіа втрачають не тільки аудиторію, а й її довіру. При цьому онлайн-медіа, навпаки, стали довіряти більше: за рік українським медіа стало довіряти на 10% більше користувачів. Трохи втратили у довірі і російські медіа.

33

Перейти до вмісту