Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Вчителі з Полтавщини відтворили законодавчий процес Верховної Ради

Вчителі з Полтавщини відтворили законодавчий процес Верховної Ради

Директор департаменту освіти та науки Полтавської ОДА Олена Харченко
Директор департаменту освіти та науки Полтавської ОДА Олена Харченко

27 жовтня Лабораторія законодавчих ініціатив провела зустріч з вчителями Полтавської області. На ній обговорювалася громадянська освіта та Концепція нової української школи.

Захід присвятили презентації методичних рекомендацій для вчителів старших класів з метою впровадження компонентів громадянської освіти в Україні. Зокрема таких як «Законодавча влада для молоді», «Молодь в державних програмах», «Політична система України» і «Виборчий процес».

На захід завітали вчителі з усієї області
На захід завітали вчителі з усієї області

Методичні рекомендації підготовлено Лабораторією законодавчих ініціатив в рамках Програми USAID  «РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво», що виконується Фондом Східна Європа.

Більше 30 вчителів спілкувались про сучасний підхід до освіти та ключові компетенції, якими має володіти випускник.

Кандидат філософських наук, викладач кафедри політології Національного університету «Києво–Могилянська академія» Наталя Амельченко, презентувала методичні рекомендації для вчителів з громадянської освіти та рольовий тренінг «Агора», який відтворює законодавчий процес у Верховній Раді.

— Сьогодні як ніколи на часі є оновлення програм, які надають школярам знання про місце громадянина в суспільстві, про роль громадян в управлінні державою, про основні права та обов’язки людини і громадянина, — говорить Директор департаменту освіти та науки Полтавської ОДА Олена Харченко. — Ми, освітяни, не можемо не помічати, на скільки відірвані сьогоднішні програми від реалій, і на скільки не до кінця ефективними можуть бути зусилля вчителів при формуванні громадянської свідомості учнів.

Очільник департаменту зазначила, що вони раді підтримати ініціативу запровадження обов’язкового курсу або курсів громадянської освіти з новітніми підходами та методами викладання:

— Безперечно, рольова гра, яка дасть учням уявлення про реальну роботу законодавчого органу, сприятиме підвищенню якості викладання, і зацікавленості учнів, їхньої активності, а відтак і рівень засвоєння матеріалу учнями. Будемо раді й надалі співпрацювати з Лабораторією законодавчих ініціатив в цьому напрямку.

Перейти до вмісту