Ви тут:
Головне Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Ремонтні роботи на дорозі Полтава—Олександрія планують завершити 15 листопада

Ремонтні роботи на дорозі Полтава—Олександрія планують завершити 15 листопада

А ділянки до Полтави та Кременчука почнуть ремонтувати вже у 2017 році

DSC_0437

На дорозі М-22 Полтава—Олександрія почали закривати новозбудовану бетонну основу захисним шаром асфальтобетону. І активно ремонтують мости. Хід виконання робіт сьогодні разом зі ЗМІ, Службою автомобільних доріг України у Полтавській області та громадськістю інспектував голова Полтавської ОДА Валерій Головко.

DSC_0408

Перша зупинка — біля мосту через річку Оленівка на 48-му кілометрі дороги. Його ремонтують капітально, тому рух автотранспорту на цій ділянці перекрито. Весь транспорт йде в об’їзд через село Вишневе (колишнє Свердловське) Кобеляцького району. Як коментують шляховики, наступного року дорогу через село, яку наразі використовують як об’їзну, будуть ремонтувати.

Нагадаємо, що ремонтні роботи на дорозі Полтава—Олександрія тривають на ділянці від 48-го до 75-го кілометру. Саме цю ділянку обрали через те, що вона була найпроблемніша і тут знаходяться аварійні мости. Як зауважив під час спілкування з пресою голова Полтавської ОДА Валерій Головко, останній раз дорога на Кременчук ремонтувалася 25 років тому, проте то були не такі масштабні роботи.

DSC_0524

Полтавська область на дороги з державного бюджету цього року отримала майже 600 мільйонів гривень, — додав Валерій Головко. — На ремонт дороги М-22 витрачено 300 мільйонів гривень. Роботи розпочалися всередині літа. Планова дата закінчення — 15 листопада. Це завдання поставив перед нами Прем’єр-міністр Володимир Гройсман під час інспекції ремонтних робіт. Підрядник у терміни вкладається. Вдалося оперативно вирішити найбільшу проблему, що виникла під час ремонтних робіт — відсутність основи дороги. Тому тут застосовується технологія холодного ресайклінгу. Думаю, що років 10—15 нова дорога простоїть без ушкоджень. Наше завдання — не тільки відремонтувати дорогу, а й проконтролювати її збереження. Тому будуть встановлені вагові комплекси, щоб запобігти перевантаженню транспорту.

Поверх бетонної основи шляховики вже кладуть перший із двох шарів асфальтобетону. Він захисний. Наступний покладуть за тиждень-два. Як пояснив начальник Служби автомобільних доріг України у Полтавській області Володимир Трояновський, верхній (третій) шар — це так званий ЩМА, тобто щебенево-мастичний асфальтобетон зі спеціальними емульсіями та добавками, захистом від води.

DSC_0566

Щодо технології холодного ресайклінгу, то Володимир Трояновський наголосив, що вона застосовується на сьогодні в трьох областях — Полтавській, Одеській та Хмельницькій. Технологія європейська, дешевша ніж капремонт, але за якістю та гарантією йому не поступається. І компанія-підрядник — ТОВ «Ростдорстрой», котра сьогодні виконує роботи, подвоїла термін гарантії: замість 5 — 10 років гарантії, що дорога буде у гарному стані.

Цього року ми робимо частину дороги Полтава—Олександрія, — додав Володимир Трояновський. — На другу виготовляємо проект. У грудні він буде готовий і ми подаємо його на майданчик Prozorro. Як державне підприємство з Prozorro працюємо з 1 серпня і жодних проблем з реєстрацією не було. Всі лоти ми виставляємо на торги. І наступного року, як тільки дозволить температурний режим, розпочнуться ремонтні роботи на ділянці від 48-го кілометра до Полтави та від 78-го — до Кременчука.

  DSC_0540

DSC_0320

DSC_0357

DSC_0386

DSC_0402

DSC_0412

DSC_0426  DSC_0430

DSC_0444

DSC_0457

DSC_0462

DSC_0485

DSC_0490 DSC_0580

Перейти до вмісту